Quote (MukavaSamu @ 4 Jul 2012 13:33)
ei ketää halua tulla hesaan bagineekereiden, mannejen ja muiden mammareiden hakkaamaks.
mielummin tampere
no höpölöpö
et auo päätäs / oo liian päissäs, nii riski n. 0% luokkaa
enemmän on noita tilanteita tullu aivan muissa kaupungeissa ku helsingissä itellä vastaan