Quote (KUF @ Jul 1 2012 01:00pm)
JOOH VOITTE TULLA JÄLKILIUKKAILLE SITTE
*TIRSK*
Quote (Napi @ Jul 1 2012 12:04pm)
ei tääl taida suurimmal osal porukkaa olla ikää menn ruottii ilman huoltajaa? ( eiks siin oo joku k-21? )
ja jos mää täältä jotaki tapailen ni ne on harvoja ja valittuja
Quote (Rzi @ Jul 1 2012 01:14pm)
nyt pois sieltä kopista ja animen seurasta
2D --> 3D