Quote (BebebBurns @ 1 Jul 2012 01:11)
Kävitkö siis vaan jotain viikonloppulomia, et varmaan kuitenkaan kaikkia maita käyny läpi? Mitkäs itäeuroopan mestoista on säväyttäny eniten?
Hommasin 25 dollarin donon vs fg, mutta en päässy tonne donoforumille :p

muutamasta päivästä viikkoon.
ja huomioi et olin nuori/lapsi silloin. 7-19 vuotiaana reissattu. vaikkei valkovenäjä ja ukraina sinänsä euromaita ookkaan, ni niistä tykkäsin muistaakseni. kaikesta en ees muista niin paljoa. aikaa kulunu liian paljon.