d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mestat Joissa Haluaisit Käydä > Ja Mestat Joissa Et
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jun 30 2012 08:06pm
haluisin käyä kuussa, ollu ikuinen toive.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jun 30 2012 08:25pm
Nepali kans maistuis... Gangotri-jäätikkö mmmmm, itävaltaa joskus roadtrippendööri mjaaa onhan noita iha vitusti en vaa jaksa listaa ku nyt vähä heikos ;D

No jenkeis muutama osavaltio mikä ei inspais.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 30 2012 11:54pm
Quote (BebebBurns @ 1 Jul 2012 01:11)
Kävitkö siis vaan jotain viikonloppulomia, et varmaan kuitenkaan kaikkia maita käyny läpi? Mitkäs itäeuroopan mestoista on säväyttäny eniten?



Hommasin 25 dollarin donon vs fg, mutta en päässy tonne donoforumille :p  :cry:


muutamasta päivästä viikkoon.

ja huomioi et olin nuori/lapsi silloin. 7-19 vuotiaana reissattu. vaikkei valkovenäjä ja ukraina sinänsä euromaita ookkaan, ni niistä tykkäsin muistaakseni. kaikesta en ees muista niin paljoa. aikaa kulunu liian paljon.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 1 2012 01:16am
Quote (A2K @ Jul 1 2012 07:54am)
muutamasta päivästä viikkoon.

ja huomioi et olin nuori/lapsi silloin. 7-19 vuotiaana reissattu. vaikkei valkovenäjä ja ukraina sinänsä euromaita ookkaan, ni niistä tykkäsin muistaakseni. kaikesta en ees muista niin paljoa. aikaa kulunu liian paljon.


??? Tietysti ne on euromaita, vaikkei kuuluisi euroopan unioniin, maantiede. :)

This post was edited by BebebBurns on Jul 1 2012 01:16am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 1 2012 02:38am
Quote (BebebBurns @ 1 Jul 2012 10:16)
??? Tietysti ne on euromaita, vaikkei kuuluisi euroopan unioniin, maantiede. :)


joo, no on, mut meinasin Euromailla just maita joissa euro. kielimuuri :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll