d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kesätyö! > Kannatti!
Prev1234513Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 29 2012 10:18am
mikäs täs tilil 0.70€
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Jun 29 2012 10:32am
Quote (ApiN @ 29 Jun 2012 19:18)
mikäs täs tilil 0.70€


itellä 149.55 ... seuraavan kerran tiedossa että rahaa tulis jouluna >.<
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 29 2012 10:32am
Quote (kyny91 @ 29 Jun 2012 17:32)
itellä 149.55 ... seuraavan kerran tiedossa että rahaa tulis jouluna >.<


mulla onneks vaa pari päivää :DD
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 29 2012 11:11am
Quote (ApiN @ 29 Jun 2012 19:18)
mikäs täs tilil 0.70€


HAHHAHAH ainaki 12 euroo
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 29 2012 11:16am
Quote (ApiN @ 29 Jun 2012 18:18)
mikäs täs tilil 0.70€


Vitun köyhät.jpg
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jun 29 2012 11:41am
vähemmän ko mä alle viikossa oO
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Jun 29 2012 11:43am
voi jumalauta mitä porukkaa täälä on
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 29 2012 11:48am
Quote (Rupsu @ 29 Jun 2012 19:17)
No sä oletkin sellainen ns. "luuseri." Luusereille on ihan oma yhteiskuntaluokka.

sanoo jätkä jonka jsp statukses lukee jälkeenjäänyt? :rofl:

This post was edited by Napi on Jun 29 2012 11:48am
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 29 2012 12:34pm
Quote (Napi @ 29 Jun 2012 20:48)
sanoo jätkä jonka jsp statukses lukee jälkeenjäänyt? :rofl:


Missä kohtaa?
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Jun 29 2012 12:37pm
Quote (EasyCoolWin @ Jun 29 2012 08:41pm)
vähemmän ko mä alle viikossa oO


ja mitäs sä teet
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234513Next
Add Reply New Topic New Poll