Quote (do_NaUKI @ 1 Jul 2012 17:03)
18 vs 18 käy mut en maksa tuplana vaikka niggatelli tekis 8
Quote (do_NaUKI @ 1 Jul 2012 17:03)
18 vs 18 käy mut en maksa tuplana vaikka niggatelli tekis 8
hohhoo ei ihan oo kyllä tuo peli 1:1
ja muutenkin nyt markoista kysen antaa sit olla
