Quote (BebebBurns @ 28 Jun 2012 23:13)
Ite muistan satyriconin tommosena, oli ihan veikeä ja symppis. Nykyään tommonen nykyaikainen eri tavalla teineihin vetoava gootihkosöpöstelyluukki, joka on lähinnä vaivaannuttava, kuten musiikkityylin muutoskin.
NO AATTELI JUST SITÄ ET SE O VARMÄÄ PÄIVITTYNY PÄI VITTUA...NO EI TARTTE SITÄKÄ MEN SYYNÄÄ SIT....
Quote (Rzi @ 28 Jun 2012 23:01)
http://img.karaoke-lyrics.net/img/artists/10398/satyricon-45300.jpg
http://www.free-hdwallpapers.com/wallpapers/entertainment/564729.jpg
oikein kunnon homoja. toisaalta mikään ei voita klamydian huonoutta

SÄ NY OLETKI TOLLANE HELVETI HIKISUKKAFRUIDE ETTEI SUL KELPAA MIKÄÄ