d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tj 10
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 26 2012 01:28pm
Quote (Rumilus @ Jun 26 2012 02:24pm)
Veksipäivystykset oli kyl nannaa ;-D 6 kertaa taisin päivystää yhteensä siel, aina kuskina ofc.. mitäkö tein siel? En muuta ku viikon sluibasin, nukuin ja kävin Kouvolas mäkkäris potilaiden kanssa

Onneks en ollu santikses, olis varmaa joutunu tonne Jumbon parkkihallii mennä kerää kolehtia niinku jotkut lämärit oli tos kuukaus sitten :D nauroin itteni kuoliaaksi tupakkapaikalla .D

Onnittelut pomppelille tulevasta ylennyksestä!

@ATK vissii oot joku perus tykkimies, rivimiehiä sinäkin!


tirsk joo rollon tyypeil oli pleikkarit ja muut siellä :)
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 26 2012 01:32pm
hajoo aamuihis senkin monni!
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 26 2012 01:37pm
Quote (Rumilus @ 26 Jun 2012 22:24)
Veksipäivystykset oli kyl nannaa ;-D 6 kertaa taisin päivystää yhteensä siel, aina kuskina ofc.. mitäkö tein siel? En muuta ku viikon sluibasin, nukuin ja kävin Kouvolas mäkkäris potilaiden kanssa

Onneks en ollu santikses, olis varmaa joutunu tonne Jumbon parkkihallii mennä kerää kolehtia niinku jotkut lämärit oli tos kuukaus sitten :D nauroin itteni kuoliaaksi tupakkapaikalla .D

Onnittelut pomppelille tulevasta ylennyksestä!

@ATK vissii oot joku perus tykkimies, rivimiehiä sinäkin!

Meil oli muuten veksipäivystys tosi kermaa, mut pari ikävää tapausta tuli (esim. kaveri joka oli valauttanu n. 20 litraa kiehuvaa vettä rinnuksille = koko kaula ja yläkroppa palanu iha huolel. Oli ikävää vaihella siteitä ku jätkä kiljuu tuskasta :E )

Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jun 26 2012 01:42pm
Quote (Rumilus @ 26 Jun 2012 22:24)
Veksipäivystykset oli kyl nannaa ;-D 6 kertaa taisin päivystää yhteensä siel, aina kuskina ofc.. mitäkö tein siel? En muuta ku viikon sluibasin, nukuin ja kävin Kouvolas mäkkäris potilaiden kanssa

Onneks en ollu santikses, olis varmaa joutunu tonne Jumbon parkkihallii mennä kerää kolehtia niinku jotkut lämärit oli tos kuukaus sitten :D nauroin itteni kuoliaaksi tupakkapaikalla .D

Onnittelut pomppelille tulevasta ylennyksestä!

@ATK vissii oot joku perus tykkimies, rivimiehiä sinäkin!


Ei me kyllä mitn kolehteja keräilty :O Tosin uudet lämit menetti aik paljo bonareit Esim. Oma lämitupa lähti niilt :D
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 26 2012 02:38pm
SEITSEMÄ VUOTTA JO KO ITE PÄÄSI POIS....MITE SE AIKA VIERÄHTÄÄ...
Member
Posts: 11,662
Joined: Sep 6 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 27 2012 04:10am
itsellänihän sama tj :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll