d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Damissa > Tulkaa Messiin
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Jun 25 2012 02:18pm
Quote (Pomppeli @ Jun 25 2012 11:10pm)
Näen sen empatiakykynä.

Joillekki se on vaan niin käsittämätöntä miettiä, että jotkut vittuuntuu siitä että esim breivik lahtas 80 ihmistä vaikka se ei käytännössä heihin vaikuta.


kyllä breivik on vaikuttanut moneen ihmiseen, lähipiirien kautta, terrorin uhka, turvattomuuden tunne yms.

rocko ei ole, vai aiotko päteä?

This post was edited by Ocen on Jun 25 2012 02:19pm
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jun 25 2012 02:34pm
Quote (Ocen @ Jun 25 2012 10:18pm)
kyllä breivik on vaikuttanut moneen ihmiseen, lähipiirien kautta, terrorin uhka, turvattomuuden tunne yms.


Minuun ei vaikuta, ja silti kyseinen mies vituttaa minua.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 25 2012 03:48pm
Quote (BatGirl @ Jun 25 2012 10:21pm)
ei vittu tyypit...
jättäkää d2jsp ja irl eri asioiks ni hyvi menee..
mee sinne saatanan naamakirjaa ettii kavereitas.
säälittävää.


lataatko ittes aina johonki toiseen persoonaan ku kirjaudut sisään?

:wallbash:
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 6,620.00
Jun 25 2012 07:56pm
Quote (BatGirl @ 25 Jun 2012 22:21)
ei vittu tyypit...
jättäkää d2jsp ja irl eri asioiks ni hyvi menee..
mee sinne saatanan naamakirjaa ettii kavereitas.
säälittävää.


kylla mulla loytyy ne kaverit ei siita ole huolta. taitaa ny tytto vaan olla vittuuntunu kun ei paassy saman kaliberin bileisiin kun meitti. mene ja tieda.
se syy, et miks talta foorumilta ees kysyy mitaan seuraa mihinkaan on se, et taalla on niin paljon semmosia henkiloita joiden kanssa on enemman tai vahemman tekemisissa.
jos taa postaus ahdistaa niin ei vittu tarvi edes vastata. se on niin helppoo loppujen lopuks.\

tanaan oli kunnon defqon1 jatkot, paskat kukaan mitaan valittany mistaan. nahtiin monta festarituttuu jokapaikassa. lepposta sakkia kaikki. meen tonne ens vuonna ihan salee. alan saastaan just nyt sinne.



psps kunnon hotellin wifi vittu toimi ees, patkii niin saatanasti

This post was edited by Rocko on Jun 25 2012 07:57pm
Member
Posts: 496
Joined: Mar 20 2012
Gold: 0.01
Jun 26 2012 01:23am
Damissa, tosin tyoviikko menossa joten hf! :D
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 26 2012 05:40am
Quote (wani @ 25 Jun 2012 14:52)
MIKÄ ON WIFI ? XD


Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jun 26 2012 07:05am
äiti ei enää päästä mua sinne :(
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 26 2012 07:12am
Quote (KUF @ 26 Jun 2012 11:40)
http://i48.tinypic.com/358dl74.jpg


TÄÄ SELVENSI KIITOS NYT OLEN TAAS FIKSUMPI
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 26 2012 07:57am
Quote (Rocko @ 26 Jun 2012 04:56)
kylla mulla loytyy ne kaverit ei siita ole huolta. taitaa ny tytto vaan olla vittuuntunu kun ei paassy saman kaliberin bileisiin kun meitti. mene ja tieda.
se syy, et miks talta foorumilta ees kysyy mitaan seuraa mihinkaan on se, et taalla on niin paljon semmosia henkiloita joiden kanssa on enemman tai vahemman tekemisissa.
jos taa postaus ahdistaa niin ei vittu tarvi edes vastata. se on niin helppoo loppujen lopuks.\

tanaan oli kunnon defqon1 jatkot, paskat kukaan mitaan valittany mistaan. nahtiin monta festarituttuu jokapaikassa. lepposta sakkia kaikki. meen tonne ens vuonna ihan salee. alan saastaan just nyt sinne.



psps kunnon hotellin wifi vittu toimi ees, patkii niin saatanasti


itku parku potku. ei sulla ole kavereita ni kyselet täältä seuraa rofl
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll