Quote (BatGirl @ 25 Jun 2012 22:21)
ei vittu tyypit...
jättäkää d2jsp ja irl eri asioiks ni hyvi menee..
mee sinne saatanan naamakirjaa ettii kavereitas.
säälittävää.
kylla mulla loytyy ne kaverit ei siita ole huolta. taitaa ny tytto vaan olla vittuuntunu kun ei paassy saman kaliberin bileisiin kun meitti. mene ja tieda.
se syy, et miks talta foorumilta ees kysyy mitaan seuraa mihinkaan on se, et taalla on niin paljon semmosia henkiloita joiden kanssa on enemman tai vahemman tekemisissa.
jos taa postaus ahdistaa niin ei vittu tarvi edes vastata. se on niin helppoo loppujen lopuks.\
tanaan oli kunnon defqon1 jatkot, paskat kukaan mitaan valittany mistaan. nahtiin monta festarituttuu jokapaikassa. lepposta sakkia kaikki. meen tonne ens vuonna ihan salee. alan saastaan just nyt sinne.
psps kunnon hotellin wifi vittu toimi ees, patkii niin saatanasti
This post was edited by Rocko on Jun 25 2012 07:57pm