d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Behelle Ja Muille Epäilijöille
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 24 2012 11:59am
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 24 2012 12:17pm
Quote (MukavaSamu @ 24 Jun 2012 19:58)
onhan se ollu jo kauan :DDDDD Luulee et se on yksin tän yhteiskunnan tukipilari ja sit se
tulee tänne aina päteen / trollaa noilla vartijajutuilla. se kun ei ymmärrä, että tukareista ei pidä kukaan xD


Sanoo kannabispiikittäjä
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 24 2012 12:38pm
Quote (CeePee @ 24 Jun 2012 19:17)
Sanoo kannabispiikittäjä


hyi huumeille.!.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 24 2012 12:50pm
Quote (Rupsu @ 24 Jun 2012 17:59)
aika huono palkka taitaa olla jos noin paljo pitää tunteja tehä..


jep, mitä voi olettaa ammatilta mihin ei vaadi muuta koulutusta kun parin viikon kurssit ja siihen löytyy tekijöitä enemmän kun tarvitaan?

Quote (do_NaUKI @ 24 Jun 2012 19:24)
en kysyny mikä se noista on mut läpi meni.


jep eli kaikki suojaliivit on huonoja, jos joku väsyny huonosti hoidettu kevlar (joka on tarkotettu pelkästään luodin pysäyttämiseen) päästää läpi?

dyneemaan on osunu useita kertoja duunikavereil eikä kellään menny läpi. ei kevlarii nykyään käytetä ees muussa kuin PV budjettiostoksissa.

Quote (ApiN @ 24 Jun 2012 20:10)
Sellos vartijoil ainaki hituc tylsää,aina voihkii ku +10 h päivii ;);)


yleensä ulkopuoliset näkee ne tylsät hetket pelkästään, ei koko päivä oo tylsää mut on siel tylsiä kohtia aina välil sen voin myöntää.

Quote (Lakana @ 24 Jun 2012 20:53)
hetkinen, onks mikkou joku vartija nykyään? :---------------DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


O_O

Quote (MukavaSamu @ 24 Jun 2012 20:58)
onhan se ollu jo kauan :DDDDD Luulee et se on yksin tän yhteiskunnan tukipilari ja sit se
tulee tänne aina päteen / trollaa noilla vartijajutuilla. se kun ei ymmärrä, että tukareista ei pidä kukaan xD


mikset oo blockannu mua kun uhosit?
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jun 24 2012 01:10pm
Quote (MukavaSamu @ 24 Jun 2012 19:58)
onhan se ollu jo kauan :DDDDD Luulee et se on yksin tän yhteiskunnan tukipilari ja sit se
tulee tänne aina päteen / trollaa noilla vartijajutuilla. se kun ei ymmärrä, että tukareista ei pidä kukaan xD


meitsi tykkää tukiryhmistä
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jun 24 2012 01:25pm
kaikki ei oo huonoja mut suurin osa on, ja kevlaria voi käyttää ihan missä tahansa vuorossa ite haluaa IMO. ja joo, suurin osa vartijahommista iha paskaa etkä tee muutaku täytät lappuja ja katot kameroita. henkivartijan hommat ehkä ok.
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 24 2012 01:59pm
Quote (MukavaSamu @ Jun 24 2012 07:58pm)
onhan se ollu jo kauan :DDDDD Luulee et se on yksin tän yhteiskunnan tukipilari ja sit se
tulee tänne aina päteen / trollaa noilla vartijajutuilla. se kun ei ymmärrä, että tukareista ei pidä kukaan xD


Siis mikä ihme siinä on, että noihin vartiahommiin hakeutuvista noin 80% on sellasia saatanan piuhakäsiluusereita, jotka luulee sitten olevansa jotain vitun sankareita, kun on käyny vartijakortin hommaamassa :---D
Onko se joku egonpönkitysjuttu vai?

This post was edited by Lakana on Jun 24 2012 02:01pm
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jun 24 2012 02:05pm
Quote (Lakana @ Jun 24 2012 09:59pm)
Siis mikä ihme siinä on, että noihin vartiahommiin hakeutuvista noin 80% on sellasia saatanan piuhakäsiluusereita, jotka luulee sitten olevansa jotain vitun sankareita, kun on käyny vartijakortin hommaamassa :---D
Onko se joku egonpönkitysjuttu vai?


käden paksuudella ei oo mitää merkitystä noissa hommissa.
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 24 2012 02:23pm
Quote (do_NaUKI @ Jun 24 2012 10:05pm)
käden paksuudella ei oo mitää merkitystä noissa hommissa.


No ei paljoa, mutta viittaankin siihen, että suurin osa näistä vartijakortin hommaajista ei omaa mitään kamppailu/punttitaustaa ja luulevat, että nyt ollaan vitun kovaa äijää kun on päästy vartijaksi. Totuus on se, että 2vkon kurssi ei anna mitään valmiuksia, joilla puolustaudutaan jos joku 15 vuotta vanhempi henkilö käy hankalaks. (Lähteenä olkoot vaikka se video youtubessa siitä vartijasta joka vääntää 13-vuotiaan jonnen kanssa 5min eikä saa mitään aikaseks)
linkki: http://www.youtube.com/watch?v=su67GagqZ8I

This post was edited by Lakana on Jun 24 2012 02:24pm
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 24 2012 02:24pm
Quote (Lakana @ 24 Jun 2012 23:23)
(Lähteenä olkoot vaikka se video youtubessa siitä vartijasta joka vääntää 13-vuotiaan jonnen kanssa 5min eikä saa mitään aikaseks)


No johan oli oikeen lähteiden lähde

tapu tapu
Go Back To Suomi Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll