Quote (Rupsu @ 24 Jun 2012 17:59)
aika huono palkka taitaa olla jos noin paljo pitää tunteja tehä..
jep, mitä voi olettaa ammatilta mihin ei vaadi muuta koulutusta kun parin viikon kurssit ja siihen löytyy tekijöitä enemmän kun tarvitaan?
Quote (do_NaUKI @ 24 Jun 2012 19:24)
en kysyny mikä se noista on mut läpi meni.
jep eli kaikki suojaliivit on huonoja, jos joku väsyny huonosti hoidettu kevlar (joka on tarkotettu pelkästään luodin pysäyttämiseen) päästää läpi?
dyneemaan on osunu useita kertoja duunikavereil eikä kellään menny läpi. ei kevlarii nykyään käytetä ees muussa kuin PV budjettiostoksissa.
Quote (ApiN @ 24 Jun 2012 20:10)
Sellos vartijoil ainaki hituc tylsää,aina voihkii ku +10 h päivii ;);)
yleensä ulkopuoliset näkee ne tylsät hetket pelkästään, ei koko päivä oo tylsää mut on siel tylsiä kohtia aina välil sen voin myöntää.
Quote (Lakana @ 24 Jun 2012 20:53)
hetkinen, onks mikkou joku vartija nykyään? :---------------DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
O_O
Quote (MukavaSamu @ 24 Jun 2012 20:58)
onhan se ollu jo kauan :DDDDD Luulee et se on yksin tän yhteiskunnan tukipilari ja sit se
tulee tänne aina päteen / trollaa noilla vartijajutuilla. se kun ei ymmärrä, että tukareista ei pidä kukaan xD
mikset oo blockannu mua kun uhosit?