Quote (Dansku @ 22 Jun 2012 16:32)
sii mitä vittua täällä tapahtuu mun warnissa lukee näin
Do not PM the d2jsp staff or njaguar about your warning. They will not be able to assist you with this warning. alle viivattuna XD
sgullilla kummiski lukee et siihe voi ottaa warnien tiimoilta yhteyttä?
Tarkoittaa sitä, että älä ota yhteyttä admineihin, tai kehenkään muuhunkaan warnin suhteen missään
muussa taoauksessa kuin silloin kun koet saaneesi osaksesi vääryyttä. ja silloinkin otat yhteyttä ainoastaan kerran, ja nimen omaan senior modeihin.
täs tapaukses suositelen ottamaan yhteyttä, kuten teitkin. mut ihan joka pikkujututsta ja täysin selvissä tapauksissa ei kandee sinne laittaa viestiä. siit o vaa hallaa.