d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ihan Tyylikäs..
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,958
Joined: Nov 22 2009
Gold: 0.00
Jun 24 2012 01:39am
Quote (Zoni @ Jun 23 2012 01:05pm)
tota warnia en ymmärrä mistä tuli, mutta ton fg jutun ymmärrän

tosiaan kerran tosta kysyin tuol general helpissä et mitä oikee tapahtu ku s/a:ssä näin vastaavan tapauksen niin siellä selitettiin

perjaatteessa siis tyyppi oli pöllinu jaguarilta fygyt vs $$ ja sit ostellu sil fygyllä ennenku tulee lukot


siis warnin sain siitä ku avustin scammeriä?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 24 2012 02:22am
Elä jää kiinni :ph34r:
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 24 2012 02:52am
Quote (Dansku @ 24 Jun 2012 10:39)
siis warnin sain siitä ku avustin scammeriä?


perjaatteessahan avustit, mutta kuten sanoin, en ite kyl ymmärrä miks tosta warnia pitäs antaa
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 24 2012 04:01am
Quote (Dansku @ 22 Jun 2012 16:32)
sii mitä vittua täällä tapahtuu mun warnissa lukee näin
Do not PM the d2jsp staff or njaguar about your warning. They will not be able to assist you with this warning. alle viivattuna XD
sgullilla kummiski lukee et siihe voi ottaa warnien tiimoilta yhteyttä?


Tarkoittaa sitä, että älä ota yhteyttä admineihin, tai kehenkään muuhunkaan warnin suhteen missään muussa taoauksessa kuin silloin kun koet saaneesi osaksesi vääryyttä. ja silloinkin otat yhteyttä ainoastaan kerran, ja nimen omaan senior modeihin.

täs tapaukses suositelen ottamaan yhteyttä, kuten teitkin. mut ihan joka pikkujututsta ja täysin selvissä tapauksissa ei kandee sinne laittaa viestiä. siit o vaa hallaa.
Member
Posts: 1,958
Joined: Nov 22 2009
Gold: 0.00
Jun 24 2012 10:44am
Quote (A2K @ Jun 24 2012 12:01pm)
Tarkoittaa sitä, että älä ota yhteyttä admineihin, tai kehenkään muuhunkaan warnin suhteen missään muussa taoauksessa kuin silloin kun koet saaneesi osaksesi vääryyttä. ja silloinkin otat yhteyttä ainoastaan kerran, ja nimen omaan senior modeihin.

täs tapaukses suositelen ottamaan yhteyttä, kuten teitkin. mut ihan joka pikkujututsta ja täysin selvissä tapauksissa ei kandee sinne laittaa viestiä. siit o vaa hallaa.


otin ja sain tylyn vastauksen et oon joutunu d2jsp sääntöjen uhriks ja mitään ei oo tehtävissä.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 24 2012 11:07am
paljos fgt meni?
Member
Posts: 1,958
Joined: Nov 22 2009
Gold: 0.00
Jun 24 2012 11:09am
Quote (ApiN @ Jun 24 2012 07:07pm)
paljos fgt meni?


melkee 9k...
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 24 2012 11:11am
En kyllä vieläkää ymmärrä, että miks rankastaan osapuolta jota vastaan ei oo minkäänlaista oikeeta avustaja-näyttöä. Luulis että modeilla ois mahku tsekata vähän esim. noita IP:eitä / muuta toimintaa mitä foorumilla tapahtunu

This post was edited by Lakana on Jun 24 2012 11:11am
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 24 2012 11:11am
aikapaskamaista..

Member
Posts: 1,958
Joined: Nov 22 2009
Gold: 0.00
Jun 24 2012 02:08pm
Quote (ApiN @ Jun 24 2012 07:11pm)
aikapaskamaista..


sanoppa muuta
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll