Quote (Maxor @ 21 Jun 2012 19:19)
11 hukkuu. Mut mites ois veikkauksia et paljonko kuolee ihmisiä kokonaisuudessaan ( liikenteessä + muut riehumiset + hukkumiset). Ite sanon et joku 25 vois olla lähellä sitä.
pöh, juhannushukkuvien arvailu on perinne, sen verran hupaisa perinne ettei siitä tarvii poiketa. se että juhannuksena hukkuu niin paljon porukkaa on lähinnä huvittavaa(surkuhupaisaa), muut riehumiset ja kolarit menee jo mauttomuuden puolelle