d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Thanks, Your Warn Removal Request Has Been Sent To
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 7 2012 04:22pm
Quote (Gastly @ Jul 8 2012 01:13am)
se on kuulemma kova äijä


on varmaan.

nice posts sulla :D
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jul 7 2012 04:24pm
Quote (BatGirl @ Jul 8 2012 01:22am)
on varmaan.

nice posts sulla :D


kerään täs koko aja lisää
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 7 2012 04:25pm
Quote (Gastly @ Jul 8 2012 01:24am)
kerään täs koko aja lisää


kk
onnea ;)
samal tulee mullekki :D kohta 10k posts
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jul 7 2012 04:33pm
Quote (BatGirl @ Jul 8 2012 01:25am)
kk
onnea ;)
samal tulee mullekki :D kohta 10k posts


saakoha tämmösel warn
tai siis iha turhil posts
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jul 7 2012 04:43pm
Quote (Gastly @ Jul 8 2012 01:33am)
saakoha tämmösel warn
tai siis iha turhil posts


miksi saisi?

spammiii ? en usko..
mitäs kuuluu?

minulla tuli ripulia tänään.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jul 7 2012 05:19pm
Quote (BatGirl @ Jul 8 2012 01:43am)
miksi saisi?

spammiii ? en usko..
mitäs kuuluu?

minulla tuli ripulia tänään.


juon täs kaljaa ja äsken kiskoin ite tehtyy pizzaa, vois pyörii vähä diablo kolmoses tai kattoo jtn sarjaa emt
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Jul 7 2012 07:31pm
Quote (Gastly @ 8 Jul 2012 02:19)
juon täs kaljaa ja äsken kiskoin ite tehtyy pizzaa, vois pyörii vähä diablo kolmoses tai kattoo jtn sarjaa emt


Ok. Itse rakastelin, nyt nukkumaan.. Sisälle lasku kun muija päällä ja yhtäaikaista jatkoo vaa.
mentii kyl nii tajunnan rajamailla ettei toista....
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jul 7 2012 08:12pm
töttöröö

This post was edited by rumpali on Jul 7 2012 08:32pm
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jul 8 2012 05:10am
Quote (Gastly @ Jul 7 2012 07:51pm)
miten saisin helposti warnia... tarvii katu-uskottavuutta


Saat bänää kun joku bustaa
Diethyletherin a.k.a sun multiacon :)
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Jul 8 2012 05:12am
Quote (Napi @ Jun 21 2012 12:56am)
sormet pystyyn


mitkä niistä
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll