d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Speliheadsetti > Kuulokkeet Sekä Mikki Samassa Härvelissä
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jun 21 2012 04:58am
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 21 2012 08:10am
Quote (Antichrist- @ 21 Jun 2012 00:00)
snowball on kondensaattorimikrofoni, ei dynaaminen. se mistä voi vaihtaa miten kaukaa äänet kuuluu muuttaa levelssejä ja ottaako se ääntä takaakin(eikä liity mitenkään kondensaattori/dynaaminen juttuihin), tos on kyl aika shaisse kun on vaan kaks levels asetusta sen sijaan et vois vaihtaa levelssejä 0-100..

ps. toi zoom h1 > blue snowball, mut toi zoom maksaa pari kymppiä enempi ja jos vaan pelailee sen kaa, ei tarvii sitä ihan pikkasen parempaa äänenlaatua, eikä halua kuljettaa tota mikkiä ympäriinsä(zoom on kannettava nauhuri joka toimii myös usb mikkinä), niin toi snowball on ihan jees kans.


snowballissa on 3 asetusta
edit/ mut joo kiitän selvityksestä, en lukenut käyttöopasta tietenkin tein oletukset paskan perusteella

This post was edited by ParaNoir1 on Jun 21 2012 08:18am
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll