d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Maanantai > Whats Up
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jun 18 2012 09:25am
Quote (Rupsu @ 18 Jun 2012 17:11)
voi hyvä luoja sentää


nii ja kiitti ku sponssasit noi mun bisset mitä juon työkkäris käynnin kunniaks :D
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 18 2012 12:55pm
pajareissaa hengannu toisel hostellil jos oon :D
huomenna sienitripille jonku täällä yöpyvän kanssa empä muista mistä oli kotosi läheisee puistoo :D

ei tässä haha terveisiä damist :D
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 18 2012 12:59pm
aijoo ja tuli kokeiltuu salviaa ku sain joltai brittihipeiltä paukut :D
oli iha siistiä pelasin shakkia ja sit jotai turkkilaista draftia :D:D
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 18 2012 01:31pm
Quote (Antichrist- @ 18 Jun 2012 18:25)
nii ja kiitti ku sponssasit noi mun bisset mitä juon työkkäris käynnin kunniaks :D


Kaltaisesi likaiset loiset ansaitsevat krematoriokuoleman. Kustannan sen ilomielin.
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Jun 18 2012 01:34pm
THAT'S WHAT'S UP BITCH
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 18 2012 03:32pm
Keskustorin mäkkäriltä
ei vituta :) iha jees musaa soi ( ihme ! ) ja meno aika lungi

This post was edited by excalii on Jun 18 2012 03:33pm
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jun 19 2012 03:03am
Quote (Rupsu @ 18 Jun 2012 22:31)
Kaltaisesi likaiset loiset ansaitsevat krematoriokuoleman. Kustannan sen ilomielin.


oke :) laitan testamenttiin et rupsu kustantaa mun krematoinnin
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 19 2012 03:38am
Quote (Antichrist- @ 19 Jun 2012 12:03)
oke :) laitan testamenttiin et rupsu kustantaa mun krematoinnin


Huomaa ettet oo käyny kouluja, ku et osaa edex lukea!! ;C Krematoriokuolema ja krematoriohautaus on eri sanat. Höpsö.
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jun 19 2012 04:42am
Quote (Rupsu @ 19 Jun 2012 12:38)
Huomaa ettet oo käyny kouluja, ku et osaa edex lukea!! ;C Krematoriokuolema ja krematoriohautaus on eri sanat. Höpsö.


Opeteltiinko teidän koulussanne lukemaan, mutta ei kirjoittamaan?
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jun 19 2012 04:56am
Quote (Antichrist- @ 19 Jun 2012 13:42)
Opeteltiinko teidän koulussanne lukemaan, mutta ei kirjoittamaan?


Meidän koulussa keskityttiin yhteiskuntakasvatukseen, isänmaallisiin ajatuksiin, rotuoppiin, kapitalismin ideologiaan ja homoseksuaalien halveksuntaan.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll