d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ohai Ruoan Tekiät! > Ja Te Ketkä Ette Sitä Osaa 8d
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jun 19 2012 04:18am
täytät noi pihvit konjakkituorejuustolla (leikkaat paksui slaissei ja täytät keskeltä, kun paistat niin jätät snadisti roseex) ja teet duchesse perunoita ja hituc balsamicokastiketta, lisukkeeks vaikka ratatouillee tai pekonipapui.

This post was edited by EasyCoolWin on Jun 19 2012 04:18am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 19 2012 05:23am
Quote (EreKaiser @ 19 Jun 2012 02:01)
:bonk:

eihän sitä nyt ois teurastettu, jos ihmiset tajuais ettei enää tarvii syödä eläimiä hengissä pysymiseen.

ei vittu.. aatteet ymmärrän kyllä.
mut mitäpä veikkaat miten kävis jos kaikki maapallon asukkaat ois huomenna vegaaneja.
oisko kaikille ruokaa?
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 19 2012 07:03am
jaa-no vaikee sanoa, ku ei tiiä ees mitä lihaa tuo piffifilee on.

possusta tekisin jonku omenaisen kastikkeen, kuiva omenasiideri / omenoita lihan kaa uunissa

naudasta ruskea kastike, kun ruskistanut lihan ensin pannulla. sit hetkeksi kenties uuniin, niin pannusta saa hyvät maut ruskealle kastikkeelle


tosin tommoseetkin riippuu vähän siitä eläimen osasta, soveltaen parhaiten onnistuu.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 19 2012 10:44am
ite oon aika käsi tommosissa joten en voi oikeen antaa mitään neuvoa, ite aina grillaan vaa makkaraa ja talvella syön mitä muijja tekee :)
Member
Posts: 363
Joined: Nov 15 2010
Gold: 0.00
Jun 19 2012 05:53pm
Quote (PMS @ Jun 19 2012 06:44pm)
ite oon aika käsi tommosissa joten en voi oikeen antaa mitään neuvoa, ite aina grillaan vaa makkaraa ja talvella syön mitä muijja tekee  :)


Tämä asia ei tullut yllätyksenä sinulta ^.^
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll