Quote (MukavaSamu @ 16 Jun 2012 13:13)
Tuliko vedettä liikaa kiljua ja päälle kourallinen ryynejä? jos ei, niin sit ei oo asiat huonosti.
jos tosin teit ton tempun, niin sit uskon sua
Kaljaa ja diapameja

e: mitäs samu meinaaks tänää varjobaarii, soittaaks siel nyt se vilkun bändi vai väinön?
This post was edited by wani on Jun 16 2012 10:57am