Quote (Zoni @ 28 Jun 2012 15:47)
torchlight 1 oli ainaki 99 tai enempi :huh: mut saattaa muuttua tossa kakkosessa
ite aattelin lähtee engineerillä vai mikä lie olikaan

hyvin mahdollista, en oo kyl ottanu oikee selvää miten ne serverit ja singleplayer menee
mut joo toi restatsaaminen tais olla singles vaan nyt alkuun ainaki
pitää ite varmaa storm mage tehä, näytti niin kivalta tuo thunder boltti mikä tulee niinku meteori alas

emt sit jos tuossa ei oo mitää synenergy tapasia niin voiha noita sit mixailla sekasi
Quote (Rumilus @ 28 Jun 2012 16:05)
Diablo 3 > Torchlight 2
meehä joni muualle trollaan
Quote (EasyCoolWin @ 28 Jun 2012 16:12)
Ostan että voin heittää roskikseen

osta ja heitä meikä roskikseen niin voin noutaa ilmasen pelin, ty
This post was edited by Affii on Jun 28 2012 07:12am