d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Torchlight 2
Prev1234521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 28 2012 06:40am
Quote (Zoni @ 28 Jun 2012 15:34)
eo, torclight 1 pelasin. toi kakkonenki kai kyl perustuu aikas pitkälti modeille, että varmaan aikas piakkoin julkasun jälkeen tulee skill/stat reset modi :)


onkoha tuossa paljo lvl cappi?

loisto peliltä ainaki viel vaikuttais katsotaan mitä tuleman pitää, embermagella pitää lähtä heti pynttään :P

eikös tuossa singles oo resetointi mahd, muttei moninpelissä sitten
Member
Posts: 17,242
Joined: Jun 25 2010
Gold: 0.00
Jun 28 2012 06:47am
Quote (Affii @ 28 Jun 2012 15:40)
onkoha tuossa paljo lvl cappi?

loisto peliltä ainaki viel vaikuttais katsotaan mitä tuleman pitää, embermagella pitää lähtä heti pynttään :P

eikös tuossa singles oo resetointi mahd, muttei moninpelissä sitten


torchlight 1 oli ainaki 99 tai enempi :huh: mut saattaa muuttua tossa kakkosessa

ite aattelin lähtee engineerillä vai mikä lie olikaan B)

hyvin mahdollista, en oo kyl ottanu oikee selvää miten ne serverit ja singleplayer menee
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 28 2012 06:47am
Quote (Affii @ 28 Jun 2012 15:24)
itse pelaan diablo 2 ja jos jotaki kyseistä diablo sarjaa pelaan niin sitä sitten




pitää sit pistää suomi partya pystöö ku alkaa, olettaen että saan uuden koneen tässä hommattua.

onkoha noita skillei noin vähä per chara vai mitäs vittua noi ??? merkkiset on?


vitut. diablo 1 paljon parempi
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jun 28 2012 07:05am
Diablo 3 > Torchlight 2
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 28 2012 07:11am
Quote (Zoni @ 28 Jun 2012 15:47)
torchlight 1 oli ainaki 99 tai enempi  :huh:  mut saattaa muuttua tossa kakkosessa

ite aattelin lähtee engineerillä vai mikä lie olikaan B)

hyvin mahdollista, en oo kyl ottanu oikee selvää miten ne serverit ja singleplayer menee


mut joo toi restatsaaminen tais olla singles vaan nyt alkuun ainaki

pitää ite varmaa storm mage tehä, näytti niin kivalta tuo thunder boltti mikä tulee niinku meteori alas :D emt sit jos tuossa ei oo mitää synenergy tapasia niin voiha noita sit mixailla sekasi


Quote (Rumilus @ 28 Jun 2012 16:05)
Diablo 3 > Torchlight 2


meehä joni muualle trollaan


Quote (EasyCoolWin @ 28 Jun 2012 16:12)
Ostan että voin heittää roskikseen ;)


osta ja heitä meikä roskikseen niin voin noutaa ilmasen pelin, ty

This post was edited by Affii on Jun 28 2012 07:12am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jun 28 2012 07:12am
Ostan että voin heittää roskikseen ;)
Member
Posts: 6,226
Joined: Jun 11 2005
Gold: 7,519.00
Jul 2 2012 01:50pm
Joskus siinä Torchlightin alkuperäsessä betassa olin, mutta sen jälkkeen ku se meni nurin ja tuli tuo uus Torchlight niin eipä paljoa sellanen kura ole innostanunna...
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 2 2012 01:52pm
tiedän mikä on fleshlight mutta mikä on torchlight?
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jul 2 2012 01:55pm
Quote (wani @ 2 Jul 2012 22:52)
tiedän mikä on fleshlight mutta mikä on torchlight?


se on peli

vähän niinkuin se pippeli mikä sulla on housuissa mutta suositumpi
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jul 2 2012 01:56pm
Quote (HardyTarget @ 2 Jul 2012 19:55)
se on peli

vähän niinkuin se pippeli mikä sulla on housuissa mutta suositumpi


ehei, nyt meni väärin! :rolleyes:
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234521Next
Add Reply New Topic New Poll