d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 15 2012 10:56am
Quote (Rocko @ Jun 15 2012 03:32pm)
kuinka köyhä pitää olla, että pystyssä olevat velat vaikuttaa olennaisesti perjantai-illan viettoon :)


aika köyhä, kun ei oo asumistuen lisäks ollu mitään tuloja pariin KK.

lisäks maksoin eile pikavipin, vuokran ja muut velat pois. on tota rahaa, mutta
mielummin säästän viimeset safkaan, kun en tie koska tulee rahaa
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 15 2012 04:16pm
Quote (Rocko @ Jun 15 2012 11:32am)
en ainakaan defqon viikolla ehdi mihinkään. jäädään pariks päiväks damiin sen jälkeen. sillon voi.


meen 17. ja lähen 22.
ei taijaa onnistuu :(
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jun 15 2012 04:58pm
pelasin tos vähä dota2, voitin melkee jokasen matsin, yks 14min radiance syllabear pääs vähä käsistä turhan nopiasti mut muuten oli hyvät scrimit
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Sep 9 2012 10:52am
mites meni ilta?
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll