Quote (Rocko @ Jun 15 2012 03:32pm)
kuinka köyhä pitää olla, että pystyssä olevat velat vaikuttaa olennaisesti perjantai-illan viettoon

aika köyhä, kun ei oo asumistuen lisäks ollu mitään tuloja pariin KK.
lisäks maksoin eile pikavipin, vuokran ja muut velat pois. on tota rahaa, mutta
mielummin säästän viimeset safkaan, kun en tie koska tulee rahaa