d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Donoa Luvassa
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jun 14 2012 06:02pm
Lol? 4 Jäsentä Selaa Tätä Viestiä (0 Vierailijaa ja 0 Nimetöntä Jäsentä): EasyCoolWin, TRIPLEDOOM, excalii, Napi

multimuch?


Kapa maxa velat!
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 14 2012 06:06pm
moi
E: vois kyl säästää johki kivaa orbii joskus

This post was edited by MukavaSamu on Jun 14 2012 06:09pm
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jun 14 2012 06:09pm
Quote (MukavaSamu @ Jun 15 2012 12:06am)
moi
E: vois kyl säästää johki kivaa orbii joskus


Vaihda nimes MukavaSamueliks :!
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
Jun 14 2012 06:13pm
Quote (MukavaSamu @ Jun 15 2012 02:06am)
moi
E: vois kyl säästää johki kivaa orbii joskus


Quote (wani @ Jun 15 2012 01:27am)
fuskausta



teille tulee fygyä koska "EasyCoolWin" ja sen multi ei oikein vakuuta mua.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jun 14 2012 06:15pm
Quote (Tyrafel @ Jun 15 2012 12:13am)
teille tulee fygyä koska "EasyCoolWin" ja sen multi ei oikein vakuuta mua.


mun multi? ^_^

jos näin olis niin luulisin että se ois mun main acco :D

Samapa tuo :3

Quote (Tyrafel @ Jun 15 2012 12:16am)
no okei joku kaveri kenen käskit spammia.


Rikoit sääntöjäs! Inb4 blacklist :---D

This post was edited by EasyCoolWin on Jun 14 2012 06:18pm
Member
Posts: 1,032
Joined: Apr 24 2004
Gold: 0.34
Jun 14 2012 06:15pm
i'm to dumb to be a multi geezz
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
Jun 14 2012 06:16pm
Quote (EasyCoolWin @ Jun 15 2012 02:15am)
mun multi? ^_^

jos näin olis niin luulisin että se ois mun main acco :D


no okei joku kaveri kenen käskit spammia.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jun 14 2012 06:17pm
minä voisin käyttää niitä d3 itemien ostoon wizardille ^^

e: oon kiitollinen ainoastaa jos saan vähintääi 5fg =)

This post was edited by do_NaUKI on Jun 14 2012 06:19pm
Member
Posts: 1,032
Joined: Apr 24 2004
Gold: 0.34
Jun 14 2012 06:19pm
where is my price u scammofffffffffffffff
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 14 2012 06:26pm
Quote (EasyCoolWin @ 15 Jun 2012 03:02)
Lol? 4 Jäsentä Selaa Tätä Viestiä (0 Vierailijaa ja 0 Nimetöntä Jäsentä): EasyCoolWin, TRIPLEDOOM, excalii, Napi

multimuch?


Kapa maxa velat!

joo joku jäbä on nyt piinannut mua parilla multiaccolla :D
ei toi kai kapa oo mut en tiiä kuka eikä kyl kiinostakaa
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll