Quote (Tyrafel @ Jun 15 2012 12:13am)
teille tulee fygyä koska "EasyCoolWin" ja sen multi ei oikein vakuuta mua.
mun multi?

jos näin olis niin luulisin että se ois mun main acco
Samapa tuo :3
Quote (Tyrafel @ Jun 15 2012 12:16am)
no okei joku kaveri kenen käskit spammia.
Rikoit sääntöjäs! Inb4 blacklist :---D
This post was edited by EasyCoolWin on Jun 14 2012 06:18pm