d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Defqon1 > Euroopan Suurimpia!!
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 14 2012 06:49am
erkkihevone
14 Jun 2012 15:13
Group: Members
Posts: 10
Joined: Jun 13 2012

juuh okei
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 14 2012 06:50am
kyl tahtois itekki päästä lähtemään.

ehkä ens vuonna, kuka sitä tietää.

hyvää retkee!

ja kuvei ootelles.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 14 2012 06:55am
Quote (rumpali @ 14 Jun 2012 15:50)
kyl tahtois itekki päästä lähtemään.

ehkä ens vuonna, kuka sitä tietää.

hyvää retkee!

ja kuvei ootelles.


jos keräätte 10k fg kolehdin niin voin yhden (1) kuvan laittaa.
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 14 2012 06:55am
Quote (Rocko @ Jun 14 2012 07:49am)
erkkihevone
14 Jun 2012 15:13
Group: Members
Posts: 10
Joined: Jun 13 2012

juuh okei



tunnistat varmaa mut sukkamunana paremmin

jos kiinnostaa ni mää oon damissa defqonin aikoihin, pistä pmää jos tahot miittaa
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 14 2012 06:56am
Quote (Rocko @ Jun 14 2012 03:55pm)
jos keräätte 10k fg kolehdin niin voin yhden (1) kuvan laittaa.


:angry:
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jun 14 2012 05:38pm
Quote (erkkihevone @ Jun 14 2012 12:55pm)
tunnistat varmaa mut sukkamunana paremmin

jos kiinnostaa ni mää oon damissa defqonin aikoihin, pistä pmää jos tahot miittaa


Miks et bhostaa sukkamunana?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jun 14 2012 06:09pm
YRITIN KUUNNELLA...VITTU MITÄ PASKAA.....
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jun 14 2012 11:47pm
ens vuon ois itekki tarkotus lähtee :)
tänä vuon ei oo lomia duunist oikeesee aikaan nii ei pääse
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 15 2012 06:41am
Quote (EasyCoolWin @ Jun 14 2012 06:38pm)
Miks et bhostaa sukkamunana?



se tili pistettii jäihi :rolleyes:
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 20 2012 01:38am
aamuyöstä lähtö. vähän on paskat housussa, mut sitku paikan päälle pääsee niin varmasti riemu repee!
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll