d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hävisin Kaiken Pokerissa :(
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 13 2012 06:47am
:o aikas mahtava määrä!

mmm ? :rolleyes:
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 13 2012 07:10am
Quote (rumpali @ 13 Jun 2012 15:47)
:o  aikas mahtava määrä!

mmm ?  :rolleyes:


sutiiks? :rolleyes:
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 13 2012 07:11am
Quote (Affii @ Jun 13 2012 04:10pm)
sutiiks?  :rolleyes:


no ei ku bemmi on korjaamolla jo 3 päivää ku minuu ajettiin perään!! :angry:
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 13 2012 07:43am
Quote (rumpali @ 13 Jun 2012 16:11)
no ei ku bemmi on korjaamolla jo 3 päivää ku minuu ajettiin perään!!  :angry:


bemmiin uudet kummit :D
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 13 2012 07:47am
Quote (Affii @ Jun 13 2012 04:43pm)
bemmiin uudet kummit :D


ei ei ei!! :(
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jun 13 2012 01:09pm
Quote (Affii @ Jun 13 2012 12:16pm)
jsp_robe :D

easycoolwin aika paska nickki


Se nicki houkutteli sun bestixet neoneihi, ei taida olla enää Perkelettä edes pystyssä 8D? ^^ ? :) ;)

Foreverapilevi.jpg :x

This post was edited by EasyCoolWin on Jun 13 2012 01:10pm
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 14 2012 04:18am
Quote (EasyCoolWin @ Jun 13 2012 09:09pm)
Se nicki houkutteli sun bestixet neoneihi, ei taida olla enää Perkelettä edes pystyssä 8D?  ^^ ? :) ;)

Foreverapilevi.jpg :x


Scammer
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 14 2012 07:03am
Hyvältä näyttää, paremmalta näyttäis mun tilillä edes osa tosta :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll