d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tv_sarja_topic
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 11 2012 04:01am
Quote (EreKaiser @ Jun 11 2012 11:57am)
ilmeisesti ei välittänyt eriävästä mielipiteestäsi GoT ensimmäiseen tuotantokauteen.. tai sitten ei välitä loisto huumorista, kuten louie tai ASiP


Nih. GoT on ihan komealta näyttävää massiivibudjettimenoa, mutta sisällöltään ja muutenkin todella perushöttölässytystä. Siispä haalea sarja.
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Jun 11 2012 08:30am
Katoin semmosen sarjan ku suits ekan seasonin ja tykkäsin tosi Paljon!
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 11 2012 11:58am
Quote (BebebBurns @ Jun 10 2012 10:09pm)
viimosin kaus oli laimea, mutta kattellaan nyt, aika hauskasti loppui


viime kausi oli huono, ja toi eka jakso oli kans huono.. saa nähä, kyllähän se katottuu tulee mut varmaan paska kausi taitaa tulla taas
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 11 2012 12:02pm
Quote (OjjiLol @ Jun 11 2012 07:58pm)
viime kausi oli huono, ja toi eka jakso oli kans huono.. saa nähä, kyllähän se katottuu tulee mut varmaan paska kausi taitaa tulla taas


Toi Alan Ball tais tosta lähteekkin, en tiiä oliko jotain tekemistä ton viime kauden kehnouden kanssa.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 11 2012 12:05pm
Quote (BebebBurns @ Jun 11 2012 09:02pm)
Toi Alan Ball tais tosta lähteekkin, en tiiä oliko jotain tekemistä ton viime kauden kehnouden kanssa.


se tekee tän kauden viel, lähtee sen jälkeen
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Jun 11 2012 01:00pm
kait sitä vois 4400 sarjaa ruveta kattelee kun ei muutakaan tekemist =)
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 11 2012 01:02pm
Quote (OjjiLol @ Jun 11 2012 08:05pm)
se tekee tän kauden viel, lähtee sen jälkeen


Ou
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 11 2012 01:04pm
Pitäs varmaa iteki keksiä joku sarja jota alkais kattoon, parhaat mitä viimevuosina on kattonu on varmaan Game of Thrones, Spartacus (gods of the arena ja blood and sand) ja The Walking dead. Breaking badinki 2 ekaa kautta oli kunno meininkii
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 11 2012 01:05pm
Quote (Lakana @ Jun 11 2012 10:04pm)
Pitäs varmaa iteki keksiä joku sarja jota alkais kattoon, parhaat mitä viimevuosina on kattonu on varmaan Game of Thrones, Spartacus (gods of the arena ja blood and sand) ja The Walking dead. Breaking badinki 2 ekaa kautta oli kunno meininkii


mikä tahansa noista jotka ensimmäiseen postiin listasin
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 11 2012 01:34pm
Quote (OjjiLol @ Jun 11 2012 09:05pm)
mikä tahansa noista jotka ensimmäiseen postiin listasin


frendi kehu kyl sherlockia ja wiree, pitänee latailla ja katsastaa
Go Back To Suomi Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll