☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Tv_sarja_topic
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1277
Replies: 54
Track Topic
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#21
Jun 11 2012 04:01am
Quote (EreKaiser @ Jun 11 2012 11:57am)
ilmeisesti ei välittänyt eriävästä mielipiteestäsi GoT ensimmäiseen tuotantokauteen.. tai sitten ei välitä loisto huumorista, kuten louie tai ASiP
Nih. GoT on ihan komealta näyttävää massiivibudjettimenoa, mutta sisällöltään ja muutenkin todella perushöttölässytystä. Siispä haalea sarja.
Elmeri
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold
:
8,419.00
#22
Jun 11 2012 08:30am
Katoin semmosen sarjan ku suits ekan seasonin ja tykkäsin tosi Paljon!
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#23
Jun 11 2012 11:58am
Quote (BebebBurns @ Jun 10 2012 10:09pm)
viimosin kaus oli laimea, mutta kattellaan nyt, aika hauskasti loppui
viime kausi oli huono, ja toi eka jakso oli kans huono.. saa nähä, kyllähän se katottuu tulee mut varmaan paska kausi taitaa tulla taas
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#24
Jun 11 2012 12:02pm
Quote (OjjiLol @ Jun 11 2012 07:58pm)
viime kausi oli huono, ja toi eka jakso oli kans huono.. saa nähä, kyllähän se katottuu tulee mut varmaan paska kausi taitaa tulla taas
Toi Alan Ball tais tosta lähteekkin, en tiiä oliko jotain tekemistä ton viime kauden kehnouden kanssa.
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#25
Jun 11 2012 12:05pm
Quote (BebebBurns @ Jun 11 2012 09:02pm)
Toi Alan Ball tais tosta lähteekkin, en tiiä oliko jotain tekemistä ton viime kauden kehnouden kanssa.
se tekee tän kauden viel, lähtee sen jälkeen
Grandy
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold
:
13,052.02
#26
Jun 11 2012 01:00pm
kait sitä vois 4400 sarjaa ruveta kattelee kun ei muutakaan tekemist =)
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#27
Jun 11 2012 01:02pm
Quote (OjjiLol @ Jun 11 2012 08:05pm)
se tekee tän kauden viel, lähtee sen jälkeen
Ou
Lakana
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold
:
3,005.00
#28
Jun 11 2012 01:04pm
Pitäs varmaa iteki keksiä joku sarja jota alkais kattoon, parhaat mitä viimevuosina on kattonu on varmaan Game of Thrones, Spartacus (gods of the arena ja blood and sand) ja The Walking dead. Breaking badinki 2 ekaa kautta oli kunno meininkii
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#29
Jun 11 2012 01:05pm
Quote (Lakana @ Jun 11 2012 10:04pm)
Pitäs varmaa iteki keksiä joku sarja jota alkais kattoon, parhaat mitä viimevuosina on kattonu on varmaan Game of Thrones, Spartacus (gods of the arena ja blood and sand) ja The Walking dead. Breaking badinki 2 ekaa kautta oli kunno meininkii
mikä tahansa noista jotka ensimmäiseen postiin listasin
Lakana
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold
:
3,005.00
#30
Jun 11 2012 01:34pm
Quote (OjjiLol @ Jun 11 2012 09:05pm)
mikä tahansa noista jotka ensimmäiseen postiin listasin
frendi kehu kyl sherlockia ja wiree, pitänee latailla ja katsastaa
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact