Quote (Rocko @ 10 Jun 2012 19:53)
juuh okei. en nää mitään syytä enää varastoida vitusti fg:tä kun ei ole mitään mihin sitä tuhlata...
ps: et sä nimenvaihdosta viisastu yhtään.
et sä edes sais mistään sitä fgtä paitsi visalla
Quote (HardyTarget @ 10 Jun 2012 18:56)
ja mikä on uusi nimesi?

voisit vaikka tehdä pollin.
En ole vielä varma mutta teen kyllä pollin sitte
