d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mikä Olis Hyvä Tyyli Hommaa Fgtä > Kun Mulla On Ongelma
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jun 9 2012 05:42am
myy persettä steissillä ja osta fg niil rahoilla. veikkaan et saat kerättyy ton 1.5k fgs verran euroja muutamalla asiakkaalla
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 9 2012 05:48am
Quote (Antichrist- @ 9 Jun 2012 14:42)
myy persettä steissillä ja osta fg niil rahoilla. veikkaan et saat kerättyy ton 1.5k fgs verran euroja muutamalla asiakkaalla


ostaisin ennemmin viinaa niillä ahoilla
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 9 2012 05:52am
Quote (PMS @ Jun 9 2012 02:28pm)
se olis kyllä yksi vaihtoehto mutta en pelaa mitään peliä.. ls voisin pelaa mutta tällä ipadilla ei toimi flash pelit.. olisko mitää muuta tyyliä? ei mu tarttis hommaa ku 1.5k


Toimii ls ipadilla -_-
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 9 2012 05:54am
Quote (excalii @ 9 Jun 2012 14:52)
Toimii ls ipadilla -_-


ei näköjään toimi.
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
Jun 9 2012 07:43am
Voin treidaa sun puolesta jos sulla on tarvetta. :)
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 9 2012 09:34am
Quote (Tyrafel @ 9 Jun 2012 16:43)
Voin treidaa sun puolesta jos sulla on tarvetta. :)


juu tiien sen kyllä, joskus taisit myydä miun puolestaki jotakin :) mulla vaan ei ole enää mitään oikeen missään XD
Member
Posts: 8,015
Joined: Apr 30 2006
Gold: 3,002.00
Jun 9 2012 11:02am
Voin säilyttää sun fg:t kunnes saat warnit pois :) :)
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jun 9 2012 12:38pm
iha rehdisti scammimalla vaa
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll