d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hävisin
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 8 2012 06:55am
Quote (PMS @ Jun 8 2012 02:54pm)
vattuuks tässä yritän ettii tänpäiväisiä salkkareita youtubella mutta en löydä ainuttakaan linkkiä


aikunen mies ja kattoo tollasta jonnejen sarjaa :mad:
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 8 2012 07:07am
Quote (Affii @ 8 Jun 2012 12:55)
aikunen mies ja kattoo tollasta jonnejen sarjaa :mad:


se on hyvä :mad:
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jun 8 2012 07:25am
Quote (PMS @ Jun 8 2012 03:07pm)
se on hyvä  :mad:


oon aina tienny että oot behe huumorimiehiä, mutta tää oli jo surkee läppä :fume:
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Jun 8 2012 09:13am
Anna mulle fg:t äkkiä talteen ettet häviä enempää.
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
Jun 8 2012 09:27am
nyt kun olet hävinnyt niin paljon eikä millään ole enää mitään väliä, pistäs foorum rahaa tänne
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
Jun 8 2012 09:28am
Quote (Ocen @ Jun 8 2012 05:27pm)
nyt kun olet hävinnyt niin paljon eikä millään ole enää mitään väliä, pistäs foorum rahaa tänne


en mä nyt :cry:
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 8 2012 07:02pm
paska säkä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll