d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Diablo 3 > Kandeeks Ostaa?
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 7 2012 04:00pm
Quote (BatGirl @ 7 Jun 2012 21:56)
katokku en oo mikää tietokone nero


Et oo myöskään äidinkieli nero.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 7 2012 06:11pm
Quote (BatGirl @ 7 Jun 2012 22:13)
ouch , ei taida tästä vanhasta paskasta niin paljoo tehoa löytyvän..
mms ku hard ku ei osaa D:


joo ei oo kovin tehokas kiintolevy
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jun 7 2012 06:13pm
Quote (EreKaiser @ Jun 8 <a in_rurl="http://www.textsrv.com/click?v=Rkk6MTY4MTc6NjgwOjIwMTI6Yjk1OTY0NDI0NjUyYmYxYjhhYmNmZmFjOTk2M2I2MTA6ei0xMDYzLTM3Njk3OmZvcnVtcy5kMmpzcC5vcmc%3D" href="#" style="text-decoration:underline" id="_GPLITA_0" title="Powered by Text-Enhance">2012</a> 12:00am)
Et oo myöskään äidinkieli nero.


Quote (Rzi @ Jun 8 2012 02:11am)
joo ei oo kovin tehokas kiintolevy



PAINISIN...
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 7 2012 07:54pm
:lol:
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 8 2012 07:05pm
älä perkele .
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 9 2012 10:35am
kannattaa 45eur oli kaupas, etenkin jos haluaa viihdettä ~60hr ihan reilu meininki vrt. johoki paskoihin konsolipeleihi
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 9 2012 10:40am
Quote (BatGirl @ Jun 7 2012 09:13pm)
ouch , ei taida tästä vanhasta paskasta niin paljoo tehoa löytyvän..
mms ku hard ku ei osaa D:


ei vittu make.. :D


Itekkään en tiedä paskaakaan tarkemkin näistä, mutta ei helvetti :rofl:
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 9 2012 10:46am
Quote (arvonpenaali @ Jun 9 2012 07:40pm)
ei vittu make.. :D


Itekkään en tiedä paskaakaan tarkemkin näistä, mutta ei helvetti :rofl:


terve jonne
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll