d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Festarit 2012
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 7 2012 09:20am
Quote (PMS @ 7 Jun 2012 12:50)
hope not


:unsure:
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jun 7 2012 11:44am
Quote (excalii @ Jun 7 2012 05:04pm)
Hahaha vitun köyhä :--D


ihan turhaa meikäläisen noita lippuja ostella ku oon yleensä niin tutkalla että yhtään bändiä en muista käydä kuitenkaa kattomassa. Viimeksi oli 3 päivän lippu ja olin 20min festarialueella ehkä koko paskan aikana ...

Keskityn kato oleelliseen...
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jun 7 2012 11:50am
provinssiin ensi vloppuna, fun fun im so excited!!! :)
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Jun 7 2012 01:00pm
Quote (Pomppeli @ Jun 7 2012 03:01pm)
provinssiin ja kalajoelle. Kumpaankaan tuskin sisälle vaan pelkkää dokausta..


varmaan näihin.

jos huamenna hakis kolmen pvä lipun rövinssiin, ku maksaa 29e nii sama hakia se.

miitti pystyyn pub härmän häjyyn
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Jun 7 2012 01:58pm
Niin ja tottakai se LPRHC ku oon soittelee siellä :D ollaa muutes seuraavana kyrejen jälkee!
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 7 2012 02:25pm
Summer :banana:
Up
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 7 2012 02:27pm
Quote (ApiN @ Jun 7 2012 10:25pm)
Summer :banana:
Up


:banana:
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jun 7 2012 02:28pm
Party rock XD
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jun 7 2012 02:29pm
Quote (EreKaiser @ Jun 7 2012 10:58pm)
Niin ja tottakai se LPRHC ku oon soittelee siellä :D ollaa muutes seuraavana kyrejen jälkee!


Missäs bändissä ja mitä soittelet? Tuun kuiskailemaan härskejä sun korvaan ku ootte lavalla :3
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 7 2012 02:30pm
Quote (excalii @ Jun 7 2012 10:29pm)
Missäs bändissä ja mitä soittelet? Tuun kuiskailemaan härskejä sun korvaan ku ootte lavalla :3


Minä tuun kuseen sun vetopasuunaan
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll