Quote (Napi @ Jun 7 2012 05:32pm)
ite teen yleensä sillain näitten virastojen kanssa, että kun ne pyytää lisäselvityksiä, kirjotan jotai 2x A4 paperia perusteluja, miksi en hakenut/tehnyt yms.
joka kerta ovat hyväksyneet nämä lisäselvitykset.
Joo yritän samaa sit jos tulee karenssi tai jotai. vedän jotai mil saaaikaa puheripulin ja alan kirjottaa 4-7 A4
Quote (kukko @ Jun 7 2012 05:03pm)
Tee valitus.
Toisaalta valitukset ei johda mihinkään ja kestää vitun kauan. Jooh paskaa toimintaa.
e jaksa valittaa mihinkää ku valtio on aina oikeessa.
E: ihmetyttää vaan se, että tein sen selvityksen sillon kun kävin, mutta nyt 2 viiko päästä siitä, ne haluaa
uuden selvityksen. fuck my life meen dogaa
This post was edited by MukavaSamu on Jun 7 2012 10:37am