d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Työkkäri Wtf?
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 7 2012 09:18am
Quote (BebebBurns @ Jun 7 2012 03:57pm)
Kuulostaa siltä, että olis pitäny sanoa suoraan, ettet osaa. Nyt on vähän myöhästä vaikka tilanne vaikuttaakin absurdilta.



Käys terveyskeskuksessa kertomassa masennuksesta / ettet ole kykenevä vielä työmaailmaan jne. ja tsädäm.


miten myöhästä? otin niihin jo aika päivää sit yhteyttä, yritin jopa tuolle palvelleelle tädille saada spostia, mutta
aina tuli automaattinen vastaus, että ei voitu toimittaa perille tuntemattomasta syystä. Sit menin työkkäriin sanomaan.

Vai olisko mun vaa pitäny hakee, ja sanoo suoraan etten osaa ja sit odottaa kielteistä vastausta ? mikäs vitun järki siinä sit olis?

Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
Jun 7 2012 09:22am
Ehkä kannattais asioida siellä työkkäris eikä tääl foorumilla.

Anyway, ne luulee että et ottanut tahallaan vastaan työpaikkaa. Jos kieltäytyy työtarjouksesta ilman pätevää syytä = ei saa työmarkkinatukea. Meet selittää niille että et päässy kyseiseen työpaikkaan koska sulla ei ole riittävää kokemusta niin eiköhän ne kirjaa sen sinne ylös.

Turhaa juoksutusta, mutta semmosta se on nois virastois asioiminen.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 7 2012 09:24am
Quote (MukavaSamu @ Jun 7 2012 05:18pm)
miten myöhästä? otin niihin jo aika päivää sit yhteyttä, yritin jopa tuolle palvelleelle tädille saada spostia, mutta
aina tuli automaattinen vastaus, että ei voitu toimittaa perille tuntemattomasta syystä. Sit menin työkkäriin sanomaan.

Vai olisko mun vaa pitäny hakee, ja sanoo suoraan etten osaa ja sit odottaa kielteistä vastausta ? mikäs vitun järki siinä sit olis?


Siis sitä vaan, että se oli laittanut varmaan sinne tietoihin, että osaat alumiinihitsata.
Autto varmaan toi työkkärissä käynti kuitenkin?
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 7 2012 09:56am
Quote (kukko @ Jun 7 2012 04:22pm)
Ehkä kannattais asioida siellä työkkäris eikä tääl foorumilla.

Anyway, ne luulee että et ottanut tahallaan vastaan työpaikkaa. Jos kieltäytyy työtarjouksesta ilman pätevää syytä = ei saa työmarkkinatukea. Meet selittää niille että et päässy kyseiseen työpaikkaan koska sulla ei ole riittävää kokemusta niin eiköhän ne kirjaa sen sinne ylös.

Turhaa juoksutusta, mutta semmosta se on nois virastois asioiminen.


kävin kyllä sielä tänään, mutta täti sano et tee netis.

Quote (BebebBurns @ Jun 7 2012 04:24pm)
Siis sitä vaan, että se oli laittanut varmaan sinne tietoihin, että osaat alumiinihitsata.
Autto varmaan toi työkkärissä käynti kuitenkin?


ei ne halunnu auttaa :D lähetti himaa täyttää nettiin ton, kun olis voinu kasvotustenkin hoitaa.
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold: 565.52
Jun 7 2012 10:03am
Quote (MukavaSamu @ 7 Jun 2012 18:56)
kävin kyllä sielä tänään, mutta täti sano et tee netis.



ei ne halunnu auttaa :D lähetti himaa täyttää nettiin ton, kun olis voinu kasvotustenkin hoitaa.


Tee valitus.

Toisaalta valitukset ei johda mihinkään ja kestää vitun kauan. Jooh paskaa toimintaa.

This post was edited by kukko on Jun 7 2012 10:03am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jun 7 2012 10:32am
ite teen yleensä sillain näitten virastojen kanssa, että kun ne pyytää lisäselvityksiä, kirjotan jotai 2x A4 paperia perusteluja, miksi en hakenut/tehnyt yms.
joka kerta ovat hyväksyneet nämä lisäselvitykset.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 7 2012 10:36am
Quote (Napi @ Jun 7 2012 05:32pm)
ite teen yleensä sillain näitten virastojen kanssa, että kun ne pyytää lisäselvityksiä, kirjotan jotai 2x A4 paperia perusteluja, miksi en hakenut/tehnyt yms.
joka kerta ovat hyväksyneet nämä lisäselvitykset.


Joo yritän samaa sit jos tulee karenssi tai jotai. vedän jotai mil saaaikaa puheripulin ja alan kirjottaa 4-7 A4

Quote (kukko @ Jun 7 2012 05:03pm)
Tee valitus.

Toisaalta valitukset ei johda mihinkään ja kestää vitun kauan. Jooh paskaa toimintaa.


e jaksa valittaa mihinkää ku valtio on aina oikeessa.
E: ihmetyttää vaan se, että tein sen selvityksen sillon kun kävin, mutta nyt 2 viiko päästä siitä, ne haluaa
uuden selvityksen. fuck my life meen dogaa

This post was edited by MukavaSamu on Jun 7 2012 10:37am
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 7 2012 10:44am
haluaako joku nyt selventää mikä siinä työssä on niin kamalaa.

mitä vittua te teette joka päivä aamusta iltaan, jos ei oo mitään vakinaista elämässä?
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 7 2012 10:46am
Quote (Artus @ Jun 7 2012 05:44pm)
haluaako joku nyt selventää mikä siinä työssä on niin kamalaa.

mitä vittua te teette joka päivä aamusta iltaan, jos ei oo mitään vakinaista elämässä?


ei helvetti mise tässä ei ollu kyse siitä, haluanko tehdä töitä vai en. olin 5kk töissä alkuvuodesta.
työt loppu, ihminen menee työkkäriin, että saa työttömyyspäivärahaa toimeentulonsa tukemiseen.

koita nyt daiju ymmärtää.

miks muuten et oo ees blockissa? varmaa ku ajoin CCleanerin, eli takas punaseks tämäkin trolli.
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 7 2012 10:52am
Vittu , meet työkkäriin otat sen paikan minkä saat ( jos saat ) menet töihin ja sitten opiskelet itsesi professoriksi ja asut isossa talossa loppu elämäsi pelaamas d2.

This post was edited by BatGirl on Jun 7 2012 10:53am
Go Back To Suomi Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll