☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
>
Poll > Suuri Pähkinäkysely
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 698
Replies: 33
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
olmi
Member
Posts: 7,946
Joined: Nov 8 2007
Gold
:
0.00
#21
Jun 7 2012 05:56am
pistaasi
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#22
Jun 7 2012 06:40am
kuulin juttua että cashew ei olisikaan pähkinä?
Napi
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold
:
556.34
#23
Jun 7 2012 06:42am
http://www.kahvilusikka.fi/sites/default/files/imagecache/product_full/chilinuts.gif
/thread.
null'd
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#24
Jun 7 2012 06:57am
Quote (Affii @ Jun 7 2012 02:40pm)
kuulin juttua että cashew ei olisikaan pähkinä?
sama : p laitoin kuitenkin, koska kyllä pidetään sitä arkikielessä ynm. pähkinänä
SekavaSamu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold
:
23.47
#25
Jun 7 2012 07:10am
mistä johtuu, että aina kun luen topicin nimen, siinä aina lukee eka "suuri päihdekysely", sitku tarkistan ni kyse onkin vaan pähkinöistä?
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#26
Jun 7 2012 07:13am
Quote (MukavaSamu @ Jun 7 2012 03:10pm)
mistä johtuu, että aina kun luen topicin nimen, siinä aina lukee eka "suuri päihdekysely", sitku tarkistan ni kyse onkin vaan pähkinöistä?
freud
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#27
Jun 7 2012 07:26am
Quote (BebebBurns @ Jun 7 2012 02:57pm)
sama : p laitoin kuitenkin, koska kyllä pidetään sitä arkikielessä ynm. pähkinänä
mietinpäs että kyllä sun ois ituhippinä tuo tietää, eikä pistää sitä tuohon!
kukko
Member
Posts: 17,642
Joined: Jul 8 2007
Gold
:
565.52
#28
Jun 7 2012 09:39am
En oo maistanu ku suolapähkinöit.
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#29
Jun 7 2012 09:43am
Quote (Affii @ Jun 7 2012 03:26pm)
mietinpäs että kyllä sun ois ituhippinä tuo tietää, eikä pistää sitä tuohon!
en oo kyllä ituhippi, mutta kelasin, että porukka valittelee jos sitä ei tossa näy ja pitää sitten näsäviisaana
This post was edited by BebebBurns on Jun 7 2012 09:43am
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#30
Jun 7 2012 09:43am
Quote (MukavaSamu @ 7 Jun 2012 16:10)
mistä johtuu, että aina kun luen topicin nimen, siinä aina lukee eka "suuri päihdekysely", sitku tarkistan ni kyse onkin vaan pähkinöistä?
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact