d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Takaisin Kakkoseen.. > Jepajepa
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 5 2012 03:07pm
Quote (OjjiLol @ Jun 5 2012 11:59pm)
ei mulla oo mitää positiivista sanottavaa diablo 3


mitä sitte teet täällä, jos et tykkää kummastakaan versiosta?

Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 5 2012 03:08pm
Quote (Posomies @ Jun 6 2012 12:07am)
mitä sitte teet täällä, jos et tykkää kummastakaan versiosta?


vittuilen kaikella mahdollisella tavalla
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Jun 5 2012 03:22pm
lvl 18 zeal pala on ehkä yhtä omaperäinen kun pvm hammer.
Muuten toki pinnat lldstä! :)
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 5 2012 03:23pm
18 lvl rangedin on kova
Member
Posts: 1,992
Joined: May 17 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 5 2012 03:55pm
Quote (Matroskin @ Jun 6 2012 12:22am)
lvl 18 zeal pala on ehkä yhtä omaperäinen kun pvm hammer.
Muuten toki pinnat lldstä! :)


jep, totta, mutta halvalla/helpolla pääsee lld:n taas kiinni.

Todennäköisesti muutamaa muuta lld buildia ainakin kokeilen, amazoni alko tässä vähän kiinnostamaan
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll