d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Voi Jumalauta!!
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 3 2012 12:36pm
Quote (arvonpenaali @ 3 Jun 2012 21:26)
Ton takia, koska en oo todellakaan ainut.. En usko massiiviseen gaylogger hyökkäykseen. :)
Ja muutenkin mihinkään muualle ei oo kirjauduttu yms..


facebookin "tykkäys jäynä" -linkki riittää saamaan keyloggerin

niitä on kierrelly aika paljon täs d3 julkasun jälkeen
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 3 2012 12:38pm
d3 - nothing else
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jun 3 2012 12:51pm
jotkut piti todennäköisenä että porukka levitellyt noita keyloggereita jo paljon ennen d3, ja vasta nyt alkaa keräilemään työn hedelmiä

ketään tuttua ei ole vielä putsattu enkä itse pelaa niin paha mennä sanomaan mitään :( blizzardi tais kyllä confirmaa ettei heidän puolellaan mitään turva-aukkoja ole
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 3 2012 12:51pm
Quote (Artus @ Jun 3 2012 08:36pm)
facebookin "tykkäys jäynä" -linkki riittää saamaan keyloggerin

niitä on kierrelly aika paljon täs d3 julkasun jälkeen


Mahdotonta, en painele tykkää. B) Ja muutenki, jos keylogger minkä takia vaan, joku vitun d3 ainut kohde.

Quote (Pavise @ Jun 3 2012 08:51pm)
jotkut piti todennäköisenä että porukka levitellyt noita keyloggereita jo paljon ennen d3, ja vasta nyt alkaa keräilemään työn hedelmiä

ketään tuttua ei ole vielä putsattu enkä itse pelaa niin paha mennä sanomaan mitään  :(  blizzardi tais kyllä confirmaa ettei heidän puolellaan mitään turva-aukkoja ole


Putsasin koneen muuten juuri ennen diablo 3 asennusta :o

This post was edited by arvonpenaali on Jun 3 2012 12:53pm
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 3 2012 01:08pm
Quote (arvonpenaali @ 3 Jun 2012 21:51)
Mahdotonta, en painele tykkää. B) Ja muutenki, jos keylogger minkä takia vaan, joku vitun d3 ainut kohde.



Putsasin koneen muuten juuri ennen diablo 3 asennusta  :o


et tajunnu pointtia.
paina linkkiä (vaikka free boobs) facebookin news feedis --> tykkäät ite siitä automaattisesti ja saat keyloggerin (homma levii kun kukaan ei tajuu poistaa sitä linkkii omalta seinältä)
= boom kaikil on se


ja näitä keyloggereita on kohdennettuja, onhan wowiiinkin keksitty omia viruksia jotka urkkii vain WOW salasanoja.
ja jos et asentanu koko konetta uudestaan, sun putsaus tuskin on ollu täydellistä. jos se keylogger on passiivinen kunnes d3.exe käynnistyy, on se myös aika vaikea huomata jos virustunnisteita ei oo viel tehty sille.


antivirusohjelmat toimii silleen et eka löydetään virus, sit tehään tunnisteet ja sit se löydetään. tää aikaväli voi olla vaikka kuukauden parhaimmillaan. eri asia on heuristiset menetelmät eli ns. älykäs scannaus.
se meittii onko tiedosto hyvä vai paha ja poistelee sen mukaan. luonnollisesti tekniikka aiheuttaa paljon harmia ihan ok tiedostoille jolloin sitä ei käytä kovin moni antivirusohjelma.


gotcha?
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 3 2012 01:09pm
Itseasiassa tuli mieleen et mulle kävi viikko sit silleen et mun salasana oltiin vaihdettu.. saattaapi olla et keylogattu ja ei oltu viel keretty scämmiin... <_<
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Jun 3 2012 01:20pm
Quote (BebebBurns @ Jun 3 2012 02:00pm)
: i paljonko hävis? joku sano, että noin voi käydä jos käy publissa


Pelkkä huhu ja ne jotkut viel mesoo "en oo ikinä käyny pubis mut sit mul oli joku tuntematon nimi recent players listas". No totta kai siel o joku tuntematon koska se toimii välikätenä siin.

Quote (arvonpenaali @ Jun 3 2012 08:26pm)
Ton takia, koska en oo todellakaan ainut.. En usko massiiviseen gaylogger hyökkäykseen. :)
Ja muutenkin mihinkään muualle ei oo kirjauduttu yms..


Ei ois ensimmäinen kerta ku Blizzardin omalt sivult saa keyloggerin, mainoksen yms linkin kautta.

This post was edited by malbaz on Jun 3 2012 01:23pm
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 3 2012 01:48pm
Quote (Artus @ Jun 3 2012 09:08pm)
et tajunnu pointtia.
paina linkkiä (vaikka free boobs) facebookin news feedis --> tykkäät ite siitä automaattisesti ja saat keyloggerin (homma levii kun kukaan ei tajuu poistaa sitä linkkii omalta seinältä)
= boom kaikil on se


ja näitä keyloggereita on kohdennettuja, onhan wowiiinkin keksitty omia viruksia jotka urkkii vain WOW salasanoja.
ja jos et asentanu koko konetta uudestaan, sun putsaus tuskin on ollu täydellistä. jos se keylogger on passiivinen kunnes d3.exe käynnistyy, on se myös aika vaikea huomata jos virustunnisteita ei oo viel tehty sille.


antivirusohjelmat toimii silleen et eka löydetään virus, sit tehään tunnisteet ja sit se löydetään. tää aikaväli voi olla vaikka kuukauden parhaimmillaan. eri asia on heuristiset menetelmät eli ns. älykäs scannaus.
se meittii onko tiedosto hyvä vai paha ja poistelee sen mukaan. luonnollisesti tekniikka aiheuttaa paljon harmia ihan ok tiedostoille jolloin sitä ei käytä kovin moni antivirusohjelma.


gotcha?


tl;dr, kerro jotain uutta B)

Member
Posts: 7,822
Joined: Jan 21 2008
Gold: 37.44
Jun 4 2012 01:37pm
sinne meni geari ja kullat
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 4 2012 01:43pm
Quote (tomsuo @ 4 Jun 2012 19:37)
sinne meni geari ja kullat


sCÄMMED?
Go Back To Suomi Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll