d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Okey Pari Kysymyst. > '' Df Acces ''`??
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 3 2012 11:01am
Quote (BatGirl @ 3 Jun 2012 16:59)
jaa jaa ..


no alkaa kai vituttaa ku ei aluks tajunnu tota juttua sit ihmiset alkaa ragee heti aika säälittävää

ja nää vitun talotaikuri pellet vois painuu helvetttii täält


Samaa mieltä, kylläkin...
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jun 3 2012 11:08am
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 3 2012 11:40am
Ei vittu onko tää Ninza >_<
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 3 2012 11:48am
Quote (CeePee @ 3 Jun 2012 20:40)
Ei vittu onko tää Ninza >_<


mietin just tätä itekkin. vaikuttaa vahvasti samanlaiselta random spawn geenin omaavalta voittajalta.
noh jotkut ei vaan tajua, ei sille voi mitään.
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 3 2012 11:50am
Quote (Rocko @ Jun 3 2012 08:48pm)
mietin just tätä itekkin. vaikuttaa vahvasti samanlaiselta random spawn geenin omaavalta voittajalta.
noh jotkut ei vaan tajua, ei sille voi mitään.


lol kovaki poika ? kun käyttää rahojansa johonki pixeleihin.. ouch
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 3 2012 11:54am
jeesus
Member
Posts: 5,943
Joined: Jun 20 2008
Gold: 18.37
Jun 3 2012 11:55am
Voisitko lopettaa tänne postaamisen.

This post was edited by Tyrafel on Jun 3 2012 11:55am
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 3 2012 11:57am
Quote (BatGirl @ 3 Jun 2012 20:50)
lol kovaki poika ? kun käyttää rahojansa johonki pixeleihin.. ouch


mitäs sillä on väliä kun rahaa tulee ovista, ikkunoista ja tuulettimista?
ja vaikka ei tulisikaan niin i just can do it. you can't. ouch.
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 3 2012 12:02pm
Quote (Rocko @ Jun 3 2012 08:57pm)
mitäs sillä on väliä kun rahaa tulee ovista, ikkunoista ja tuulettimista?
ja vaikka ei tulisikaan niin i just can do it. you can't. ouch.


sry mutta , pitää olla vähän ding dong että tuhlaa rahaa johonki pixeleihin?
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Jun 3 2012 12:09pm
Quote (BatGirl @ 3 Jun 2012 21:02)
sry mutta , pitää olla vähän ding dong että tuhlaa rahaa johonki pixeleihin?


saanen kysyä mitähän sä oot ite täl hetkel tekemäs 8Dd

edelleen jos et olis niin vajakki, tajuaisit et ite ei täydy tuhlaa yhtään omaa pennosta et saa DF accessin

mut älä sit tajua, on se vissiin liian vaikeeta.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll