d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Miksii?? > Just Kaikist Päivist..
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 814
Joined: Feb 22 2012
Gold: 4.56
Warn: 10%
Jun 3 2012 01:58am
hyvinhän se meni :D saatana kaatosade ja sielä viinaa kittaamas :DDDDDD
darra on mitä on :DD koht nukkumaa :D
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 3 2012 02:00am
Quote (xFK @ Jun 3 2012 10:58am)
hyvinhän se meni :D saatana kaatosade ja sielä viinaa kittaamas :DDDDDD
darra on mitä on :DD koht nukkumaa :D


jep oli itse asias hauskempaa ku viime päättäreinä :D ja nyt perkelenee moine darra :(

This post was edited by BatGirl on Jun 3 2012 02:00am
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jun 3 2012 02:40am
Quote (BatGirl @ Jun 3 2012 10:00am)
jep oli itse asias hauskempaa ku viime päättäreinä  :D ja nyt perkelenee moine darra :(


joo rapulaa on ja rystynen on murtunu vissiiin.
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Jun 3 2012 02:41am
Quote (sipuli @ Jun 3 2012 11:40am)
joo rapulaa on ja rystynen on murtunu vissiiin.



heh :D

itte meni memoryt eilisest^^ :D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 3 2012 02:44am
voi jeesuksen jeesus
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 3 2012 03:07am
Quote (Rzi @ 3 Jun 2012 11:44)
voi jeesuksen jeesus


+1

voi näitä lapsia
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll