d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Valmistuin Levyseppähitsariksi :)
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,906
Joined: Feb 26 2008
Gold: 16,458.00
Jun 1 2012 04:49pm
Quote (Exoduster @ 1 Jun 2012 16:15)
lukio > amis


joo ei.. ainakaan mun kokekemuksella

ittellä lukion jälkeen kaks ammattia luettuna.. periaatteessa kolme jos taksikin lasketaan, mut se on vaan lyhyt kurssi jos sitäkään. ois voinnu skippaa koko lukion ja säästää vuosia

lukio on helppo ratkasu kun ei oikeesti tarvii ku tulla kouluun ja miettiä mitähän sitä tekis sit ku kasvan isoks, jos kasvaa..

onnea ja menestystä!
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 1 2012 05:08pm
Rööriroope hier!

2.17 KA

5kpl kolmosia
1kpl ykkösiä
loput kakkosia

This post was edited by Sere on Jun 1 2012 05:22pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 1 2012 05:14pm
Quote (arvonpenaali @ 1 Jun 2012 16:33)
Lukio ja syksyllä alkaa kauppakorkeakoulu, ellen pidä vieläkin välivuotta :)


pidä hauskaa kaupan kassalla
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 1 2012 05:24pm
Quote (Rocko @ Jun 2 2012 01:14am)


Kauppiksesta sinne taidetaan päätyä. Ja onneks näillä näkymin siirryn perheyritystä hoitaan B)
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Jun 2 2012 02:35am
Quote (arvonpenaali @ Jun 1 2012 11:24pm)
Kauppiksesta sinne taidetaan päätyä. Ja onneks näillä näkymin siirryn perheyritystä hoitaan B)


talotaikurit ?
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jun 2 2012 02:37am
onnea vaan, itekki kyseisen alan ammattilainen. Syksystä alkaen jatkan opintoja insinööriks. Tälläki duunilla saa kyl tehtyä hyvin leivän pöytään jos osaa etsiä hyvän paikan. 19 vuotiaana sain kesätöistä jo 16 e / h + päiväraha (36e)
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jun 2 2012 05:03am
onnea ny sitten.
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jun 2 2012 05:06am
Onnea onnea

Kyllä se totuus vaa menee nii et Amis se vaa tienaa enemmän ;)
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jun 2 2012 10:19am
juuh okei

This post was edited by Rocko on Jun 2 2012 10:20am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 2 2012 10:30am
Quote (Rumilus @ Jun 2 2012 01:06pm)
Onnea onnea

Kyllä se totuus vaa menee nii et Amis se vaa tienaa enemmän ;)


not sure if trolling or
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll