Quote (arvonpenaali @ Jun 7 2012 11:36am)
Itellä taas toisin päi, että kokoaja tulee lisää.
Minkä takia eroon halut niistä?

- Vähän sellanen olo, että tekee mieli katsella paljon elokuvia joita ei ole vielä nähnyt.
- Monet niistä oli korkeintaan ihan jees, ei järkeä omistaa elokuvia joista ei tykkää kovasti.
- Tulee parempi olo jos on vähemmän ylimääräistä materiaa.
- Kiva laittaa hyvä kiertoon, joku muu varmasti nauttii myös katsella.
- Aikalailla kaikki elokuvat saatavilla parissa tovissa mikäli haluaa uudestaan katsella, vieläpä paremmalla kuvanlaadulla kuin nuo DVDt
: p
This post was edited by BebebBurns on Jun 7 2012 03:41am