d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuvajutut
Prev1234522Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 7 2012 03:36am
Quote (BebebBurns @ Jun 7 2012 11:35am)
Joskus oli 700++
Oon yrittäny päästä eroon, nyt varmaan 200-300
:)


Itellä taas toisin päi, että kokoaja tulee lisää.
Minkä takia eroon halut niistä? :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 7 2012 03:41am
Quote (arvonpenaali @ Jun 7 2012 11:36am)
Itellä taas toisin päi, että kokoaja tulee lisää.
Minkä takia eroon halut niistä? :D


- Vähän sellanen olo, että tekee mieli katsella paljon elokuvia joita ei ole vielä nähnyt.
- Monet niistä oli korkeintaan ihan jees, ei järkeä omistaa elokuvia joista ei tykkää kovasti.
- Tulee parempi olo jos on vähemmän ylimääräistä materiaa.
- Kiva laittaa hyvä kiertoon, joku muu varmasti nauttii myös katsella.
- Aikalailla kaikki elokuvat saatavilla parissa tovissa mikäli haluaa uudestaan katsella, vieläpä paremmalla kuvanlaadulla kuin nuo DVDt

: p

This post was edited by BebebBurns on Jun 7 2012 03:41am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 8 2012 08:02am
Quote (arvonpenaali @ Jun 7 2012 11:36am)
Itellä taas toisin päi, että kokoaja tulee lisää.
Minkä takia eroon halut niistä? :D


ja muutenkin toimeentulotuki sen verran rajallista, että laitan massit mieluummin kangasnäytöksiin : ]
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 8 2012 02:34pm
jos täältä löytyy muita kehareita, jotka pitää listoja viihdyttävänä;
http://www.icheckmovies.com tää on rentouttava paikka klikkailla.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jun 8 2012 06:59pm
kieltämättä elokuvat on hyvii jne.

ei tosin kaikki oo
Member
Posts: 4,827
Joined: Jul 28 2008
Gold: 3,005.00
Jun 9 2012 01:33am
päätinpä signata tolle saitille, saa varmaa hyvin tehtyy jonku hyvien leffojen listauksen, että voi sitte kavereille suositella ku kyselevät
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 9 2012 04:51am
Quote (rumpali @ 9 Jun 2012 03:59)
kieltämättä elokuvat on hyvii jne.

ei tosin kaikki oo


:DDDDDDDDDD
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
Jun 9 2012 04:52am
Quote (Rzi @ Jun 9 2012 12:51pm)
:DDDDDDDDDD


Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 9 2012 06:06am
Quote (Lakana @ Jun 9 2012 09:33am)
päätinpä signata tolle saitille, saa varmaa hyvin tehtyy jonku hyvien leffojen listauksen, että voi sitte kavereille suositella ku kyselevät


: ]

4pvn päästä alkaa Sodankylän elokuvahommat :O
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jun 9 2012 06:09am
Quote (arvonpenaali @ 7 Jun 2012 12:34)
Mites muute omistaako porukka paljo leffoja dvd/bluray muodossa? :)
Itellä löytyy varmaankin ~150kpl


0kpl
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234522Next
Add Reply New Topic New Poll