d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitä Tapahtui Diablo3:lle
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 31 2012 08:45am
Quote (HardyTarget @ 30 May 2012 23:02)
Tervetuloa klubiin.
Kerkesin eka päivänä vetää useemman tunnin mcdonalds servulla.


Itellä kosahti 30 tuntia sinne
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Jun 1 2012 05:26am
Quote (nakkipipo @ 31 May 2012 11:33)
Rocko.. kerroppas miks D3 = paska ???


vaikka peli toistaakin itseään on silti pakko hakkaa kaikki charrut 60lvl.


vitun naurettavaa :) paska peli se o mutta ei o muutakaa tekemistä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll