☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Nouseva Stara > <69
Prev
1
2
3
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 715
Replies: 25
Track Topic
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#21
May 29 2012 08:09am
Quote (Rzi @ 29 May 2012 17:06)
samalla tavalla ite valitit ihan äsken
miks musiikki vituttas ku ei sitä tarvii kuunnella
no huh huh olipa taas veto. älä tule ruikuttamaan sitten ketjuihin jossa porukka kuuntelee musiikkia... oli se sitten mitä tahansa.
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#22
May 29 2012 08:11am
Quote (Rocko @ 29 May 2012 17:09)
no huh huh olipa taas veto. älä tule ruikuttamaan sitten ketjuihin jossa porukka kuuntelee musiikkia... oli se sitten mitä tahansa.
ruikutan missä haluan rockoseni. jos ei muuten niin sinun iloksesi
This post was edited by Rzi on May 29 2012 08:11am
OpO
Member
Posts: 15,330
Joined: Apr 8 2009
Gold
:
3,560.00
#23
May 30 2012 04:48am
ÄLKÄÄ VÄITELKÖ VAAN NAUTTIKAA MUSIIKISTA
rumpali
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold
:
230.00
#24
May 30 2012 04:49am
Quote (OpO @ May 30 2012 01:48pm)
ÄLKÄÄ VÄITELKÖ VAAN NAUTTIKAA MUSIIKISTA
ootko tehy jo rummutus coverin?!!?
SekavaSamu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold
:
23.47
#25
May 30 2012 04:54am
Quote (OpO @ May 30 2012 11:48am)
ÄLKÄÄ VÄITELKÖ VAAN NAUTTIKAA MUSIIKISTA
miten tästä voi nauttia? olemalla kuuro?
OpO
Member
Posts: 15,330
Joined: Apr 8 2009
Gold
:
3,560.00
#26
May 30 2012 06:31am
Quote (rumpali @ May 30 2012 01:49pm)
ootko tehy jo rummutus coverin?!!?
EN OO TÄSTÄ VIELÄ MUTTA AIKA NÄYTTÄÄ!!
Quote (MukavaSamu @ May 30 2012 01:54pm)
miten tästä voi nauttia? olemalla kuuro?
NOOOO, VAIKKAPA.
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact