d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nouseva Stara > <69
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 29 2012 08:09am
Quote (Rzi @ 29 May 2012 17:06)
samalla tavalla ite valitit ihan äsken  :rofl:
miks musiikki vituttas ku ei sitä tarvii kuunnella


no huh huh olipa taas veto. älä tule ruikuttamaan sitten ketjuihin jossa porukka kuuntelee musiikkia... oli se sitten mitä tahansa.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 29 2012 08:11am
Quote (Rocko @ 29 May 2012 17:09)
no huh huh olipa taas veto. älä tule ruikuttamaan sitten ketjuihin jossa porukka kuuntelee musiikkia... oli se sitten mitä tahansa.


ruikutan missä haluan rockoseni. jos ei muuten niin sinun iloksesi

This post was edited by Rzi on May 29 2012 08:11am
Member
Posts: 15,330
Joined: Apr 8 2009
Gold: 3,560.00
May 30 2012 04:48am
ÄLKÄÄ VÄITELKÖ VAAN NAUTTIKAA MUSIIKISTA
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 30 2012 04:49am
Quote (OpO @ May 30 2012 01:48pm)
ÄLKÄÄ VÄITELKÖ VAAN NAUTTIKAA MUSIIKISTA


ootko tehy jo rummutus coverin?!!?
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 30 2012 04:54am
Quote (OpO @ May 30 2012 11:48am)
ÄLKÄÄ VÄITELKÖ VAAN NAUTTIKAA MUSIIKISTA


miten tästä voi nauttia? olemalla kuuro?
Member
Posts: 15,330
Joined: Apr 8 2009
Gold: 3,560.00
May 30 2012 06:31am
Quote (rumpali @ May 30 2012 01:49pm)
ootko tehy jo rummutus coverin?!!?


EN OO TÄSTÄ VIELÄ MUTTA AIKA NÄYTTÄÄ!!

Quote (MukavaSamu @ May 30 2012 01:54pm)
miten tästä voi nauttia? olemalla kuuro?


NOOOO, VAIKKAPA.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll