d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D3 Topic Yllättäen, Kuvia Statseista. > Juu
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
May 28 2012 10:24am
Quote (Iceheart @ 28 May 2012 18:54)
Vähän sain päivitystä nytten'

69.20 damage reduction
731 all ress

Jos pelaisin toisel buildil niin olisi

65.90%
878 all ress... eli 74.56 reduction all elements..


Eiks tol kannata hommata semmosia itemeit mis on allresistii ja sit jotain yhtä tiettyä resistiä.
Esim 40allres+30 arcane resistancea jokaises itemis (samaa) ja sit käyttää one with everythingi niin saa hitosti all resistancee.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 28 2012 10:25am
Quote (Saimoz @ May 28 2012 04:24pm)
Eiks tol kannata hommata semmosia itemeit mis on allresistii ja sit jotain yhtä tiettyä resistiä.
Esim 40allres+30 arcane resistancea jokaises itemis (samaa) ja sit käyttää one with everythingi niin saa hitosti all resistancee.


kyl, esim mulla on physical, hommaan itemeit mis dex + vita ja phys ja all ressuja
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 28 2012 10:47am
heh

ah vei mun 6 miljoonaa kultaa, itemi myyty mutta rahat jäi johki sille välille.. vitun paska peli hohhoijaa 8D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 28 2012 10:48am
Quote (Pinkku @ May 28 2012 06:47pm)
heh

ah vei mun 6 miljoonaa kultaa, itemi myyty mutta rahat jäi johki sille välille.. vitun paska peli hohhoijaa 8D


kuinkas pitkä aika siitä on, saattaa tulla viiveellä
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 28 2012 10:49am
Quote (BebebBurns @ May 28 2012 06:48pm)
kuinkas pitkä aika siitä on, saattaa tulla viiveellä



on siitä jo about 30 min
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
May 28 2012 11:29am
Quote (eppo @ May 27 2012 04:22pm)
vittu mikä avaruusasema. eihä tuost ymmärrä mitää


tämä.. en tajua tosta vittu mitäää :D d3 - wow
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
May 28 2012 01:09pm
Quote (BatGirl @ 28 May 2012 20:29)
tämä.. en tajua tosta vittu mitäää :D d3 - wow


kieltämättä liian wow.. siks en alkanu pelaa.
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 28 2012 01:25pm
Quote (Pinkku @ May 28 2012 06:49pm)
on siitä jo about 30 min



eipä oo vieläkää saapuneet..
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 28 2012 01:28pm
Quote (Pinkku @ May 28 2012 04:47pm)
heh

ah vei mun 6 miljoonaa kultaa, itemi myyty mutta rahat jäi johki sille välille.. vitun paska peli hohhoijaa 8D


porukka on tänää valittanu tosta, et saa niit takas HAHAH 8DD teeppä ticket
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 28 2012 01:33pm
Quote (Pinkku @ May 28 2012 06:47pm)
heh

ah vei mun 6 miljoonaa kultaa, itemi myyty mutta rahat jäi johki sille välille.. vitun paska peli hohhoijaa 8D


Ne rahat näköjää tulee pienellä viiveellä. Itellä ainaki putkahti just muutama kulta..
Ja nämmä tuli äsken amuletti, johonka tuli päivällä Bid failed, ja kultaa ei menny. Ilmanen amulet B)
Go Back To Suomi Topic List
Prev123458Next
Add Reply New Topic New Poll