d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per D3 Löydöt
Prev1234525Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 25 2012 08:42am
Quote (Pinkku @ May 25 2012 02:33pm)
..ttu mitää paskaa
paljos nää infernon tyypit sit tekee yleesä damakea nii saako wizzylle ees nii paljoa hp 8D
taitaa lähtä kamat aika nopeesti myyntii 31. pv
peli on imo iha perseestä, infernon act3 eteepäi alkaa vasta tippua jotai jos onnistuu pysyy elos sen 20min joka vaaditaa jokase pienenki rakanishun tappamisee
wizard ainaki tuntuu oleva paskin char


evo, takas diablo 2 tekee safe baalruns
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 25 2012 09:01am
wizardia nerffataa joka toine päivä ku softit itkee
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
May 25 2012 09:33am
Quote (Saimoz @ May 25 2012 04:26pm)
nerffasivat tota, jos vihu tekee yli sun max lifen damagea kuolet 1shot eli force armor buildi (int/liferegen stack) ei toimi enää.


no vittu voi voi... Kyllähä d2 hellilläki kuolee sosol 1 hit ilman hyvii items :)
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
May 25 2012 10:02am
Quote (kerpele @ 25 May 2012 18:33)
no vittu voi voi... Kyllähä d2 hellilläki kuolee sosol 1 hit ilman hyvii items :)


Vittuako mulle auot päätäs urpo, kunhan kerroin.
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 25 2012 11:45am
Quote (arvonpenaali @ 24 May 2012 23:38)
noita saa ostettua ah:sta vs 50k jos oot oikein nopee ja tuuri käy B)


Niin..ja kaverilta saa ilmaiseksi :)

Tuossa tutkiskeltuani samanlaiset amut on ah:ssa about 1mil gold.
Pitäis vaan löytää parempi että vois myydä.
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
May 25 2012 08:30pm
Tänään tippu Nm act 1 Legendary bow statsit oli tosin kuraa =D
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
May 26 2012 07:14am
kumpaas kannattaa enemmä stackata infernolla wizardille, all res vai phys res? vai sisältääkö tää all res myös phys ressiä jne mitä vittua

This post was edited by Pinkku on May 26 2012 07:22am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 26 2012 07:18am


onkohan tää kakka, def ainakin hyvä, muttei mitkään huippustatsit
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 26 2012 08:48am
tuli pari aika samanlaista ja taisin myydä helvetisti alihintaan, 300klla meni molemmat, mutta ei se mitään... : p
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2012 08:50am
Quote (BebebBurns @ May 26 2012 02:48pm)
tuli pari aika samanlaista ja taisin myydä helvetisti alihintaan, 300klla meni molemmat, mutta ei se mitään... : p


nicee =)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234525Next
Add Reply New Topic New Poll