Quote (Pinkku @ May 25 2012 02:33pm)
..ttu mitää paskaa
paljos nää infernon tyypit sit tekee yleesä damakea nii saako wizzylle ees nii paljoa hp 8D
taitaa lähtä kamat aika nopeesti myyntii 31. pv
peli on imo iha perseestä, infernon act3 eteepäi alkaa vasta tippua jotai jos onnistuu pysyy elos sen 20min joka vaaditaa jokase pienenki rakanishun tappamisee
wizard ainaki tuntuu oleva paskin char
evo, takas diablo 2 tekee safe baalruns