d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Miksi D3 On Paska Peli?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2012 09:16am
Quote (Ugheli @ May 26 2012 03:05pm)
D3 hc: mobja voi luree townii. Join game -> instakill

D3 pvp: EHKÄ ennen 2013 (blizzardin sanoin)

E: d3 vitun lyhyt peli, joku sai max lvl 3h 21min


ei sitä oo pakko pelata, turhaan kaikki vaan valittaa.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 26 2012 09:44am
Quote (Ugheli @ May 26 2012 05:05pm)
D3 hc: mobja voi luree townii. Join game -> instakill

E: d3 vitun lyhyt peli, joku sai max lvl 3h 21min


pkt on narsisteille

njoo, vähän huono veto tuo max lv, mutta itellä ainakin infernoa tahkoessa menny enemmän aikaa kuin 60lv pääsemisessä, eli max lv ei todellakaan ole pelin loppu :)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 26 2012 09:52am
Quote (Exoduster @ 26 May 2012 17:34)
SIIS EI OLE VITTU D3 EDES PVP :DDDDDDD HAHAHHAHAHAHAHHAHA

DIABLO 2 HC DUELS. FITTU IMEKÄÄ SOFTIT SIITÄ D:DDD


diablo pelisarja on ensisijaisesti pvm
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 26 2012 10:02am
Quote (Rzi @ 26 May 2012 18:52)
diablo pelisarja on ensisijaisesti pvm


Mut kukaan normaali ei ensisijaisesti pelaa sitä sen takia.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 26 2012 10:03am
Quote (Ankeli @ 26 May 2012 19:02)
Mut kukaan normaali ei ensisijaisesti pelaa sitä sen takia.


no kyllä pelaa. jokaisessa pelissä on kiinnostanu tarina ja pvm ekana
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 26 2012 10:09am
itellekin pvm on kyllä ensisijaista, mutta pvp kiva olla jos kaipaa vaihtelua.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 26 2012 10:24am
Quote (Rzi @ 26 May 2012 19:03)
no kyllä pelaa. jokaisessa pelissä on kiinnostanu tarina ja pvm ekana


Tarinaha tossa oli iha kuraa ja loppu oli sellane houlywood b luokan pläjäri ettei mitn rajaa :DD

Mut jossai vaihees, ainaki suurimmal osal se menee siihen et ne löytää pvp:eest niitä elämyksiä erilaisia buildia ja oppii käyttämäänkin hahmoaan paremmin et pvm on vaan niiQ kamojen hankkimista varten ja ohan se ihan hauskaa aina ku polakit itkee : DD

Luulen muutenki ainaki tält tuntumalt et toi pvp onnistuu MONINPELISSÄ paremmin kuin tuo Infernon ketale missä pärjää parhaiten pelaamalla tyylii yksin... mut tottakai sieltäki ilmaantuu viel sellast kamaa mil menee inferno läpi vaik vasuril silmät kiinni.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 26 2012 10:28am
ainakin publissa d2 pvp oli turhan vammailu ja egoilukeskeistä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 26 2012 10:39am
Quote (BebebBurns @ 26 May 2012 19:28)
ainakin publissa d2 pvp oli turhan vammailu ja egoilukeskeistä


ja muutenkaan ei oo panostettu pvp aikasemmissa joten aika paskaa. d3 voi olla toimivaki pvp
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 26 2012 10:57am
Quote (BebebBurns @ 26 May 2012 19:28)
ainakin publissa d2 pvp oli turhan vammailu ja egoilukeskeistä


Publat on publia, mut jos hyvä piiri mis pyörii ni voi tosta ihan hauskaaki.

Quote (Rzi @ 26 May 2012 19:39)
ja muutenkaan ei oo panostettu pvp aikasemmissa joten aika paskaa. d3 voi olla toimivaki pvp


Totta, mut pelaajat panosti, ties kuinka monta ihan toimivaaki buildia pystyy d2 tekemään ni on jo ihan käsittämätönt.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll