Quote (BebebBurns @ 26 May 2012 19:28)
ainakin publissa d2 pvp oli turhan vammailu ja egoilukeskeistä
Publat on publia, mut jos hyvä piiri mis pyörii ni voi tosta ihan hauskaaki.
Quote (Rzi @ 26 May 2012 19:39)
ja muutenkaan ei oo panostettu pvp aikasemmissa joten aika paskaa. d3 voi olla toimivaki pvp
Totta, mut pelaajat panosti, ties kuinka monta ihan toimivaaki buildia pystyy d2 tekemään ni on jo ihan käsittämätönt.