d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Aika Paha
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 24 2012 04:10am
itekkin vedellyt nyt muutamat 40h putket, ei se oo niin justiinsa. loppuvaiheessa rupeaa sitten kuulemaan ääniä esim. helvetin maaninen uutisankkuri rupeaa pauhaamaan päässä ja pikkunen fyysinen ahdistus niin sit on aika koisii hieman.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 24 2012 04:19am
Quote (BebebBurns @ May 24 2012 11:10am)
itekkin vedellyt nyt muutamat 40h putket, ei se oo niin justiinsa. loppuvaiheessa rupeaa sitten kuulemaan ääniä esim. helvetin maaninen uutisankkuri rupeaa pauhaamaan päässä ja pikkunen fyysinen ahdistus niin sit on aika koisii hieman.


ääniä pään sisällä, parasta ku menee nukkuu. joskus kun oon ite saanu rauhotettua aivoni ja pääs ei liiku mitään,
alan kuulla kokonaisia lauseita eri äänillä pään sisältä. Mise ja joku muu ärtsi tulee varmaa yhdistää ne heti paranoidii skitsofreniaa
mikä johtuu vaan ja ainoostaan huumeista. Vaan ei kiinnosta.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 24 2012 04:31am
Quote (MukavaSamu @ May 24 2012 12:19pm)
ääniä pään sisällä, parasta ku menee nukkuu.  joskus kun oon ite saanu rauhotettua aivoni ja pääs ei liiku mitään,
alan kuulla kokonaisia lauseita eri äänillä pään sisältä. Mise ja joku muu ärtsi tulee varmaa yhdistää ne heti paranoidii skitsofreniaa
mikä johtuu vaan ja ainoostaan huumeista. Vaan ei kiinnosta.


kyl, on toi kai ihan yleisehkö juttu, että kuulee jotain todella väsyneenä, ehkä. itellä liskoissa aamulla on siistiä rauhoittua ja sulkea silmät niin näkee usein ihmisiä ja tilanteita tummahtavana teräväpiirtona, dmt varmaan se?
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
May 24 2012 05:18am
Ok, kuulostaa vahvalta meiningiltä. Selvästi peli-addikteja. (Personal Flaming?) . Ite myönnän suoraan et olen ihan koukussa D3. Vois pelata vaik yöt ja päivät. Mut pakko käydä töissä päivät niin joku järki aina sanoo että nyt nukkumaan. Toki välillä yöunet jää 3h mittaseks. Emmie silti mitään ääniä kuule ? outoa :mellow:
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 24 2012 05:22am
Quote (LolBastard @ May 24 2012 01:18pm)
Ok, kuulostaa vahvalta meiningiltä. Selvästi peli-addikteja. (Personal Flaming?) . Ite myönnän suoraan et olen ihan koukussa D3. Vois pelata vaik yöt ja päivät. Mut pakko käydä töissä päivät niin joku järki aina sanoo että nyt nukkumaan. Toki välillä yöunet jää 3h mittaseks. Emmie silti mitään ääniä kuule ? outoa :mellow:


Ihan hauska pelihän toi on, oon sen verran passiivisena ollu nyt vuosia, että jopa tämmönen pelaaminenkin aktivoi sen verran, että on ihan myönteisiä vaikutuksia... Hoho. Ei oo duunia, joten pystyy putkettamaan ihan hyvin kyl, sit, kun alkaa maistumaan puulta niin sit jäänee vähemmälle.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 24 2012 06:13am
Quote (BebebBurns @ May 24 2012 11:31am)
kyl, on toi kai ihan yleisehkö juttu, että kuulee jotain todella väsyneenä, ehkä. itellä liskoissa aamulla on siistiä rauhoittua ja sulkea silmät niin näkee usein ihmisiä ja tilanteita tummahtavana teräväpiirtona, dmt varmaan se?


Emt johtuuko DMT:stä, mutta itellä kans usein nukkumaan mennes nään silmät kii kasvoja, tuttuja, tuntemattomia ja yleensä noina
öinä nään mitä ihmeellisempiä / värikkäämpiä ja mieleenpainuvia unia. 35% tsanssil saattaa tulla selkouniakin.

Quote (BebebBurns @ May 24 2012 12:22pm)
Ihan hauska pelihän toi on, oon sen verran passiivisena ollu nyt vuosia, että jopa tämmönen pelaaminenkin aktivoi sen verran, että on ihan myönteisiä vaikutuksia... Hoho. Ei oo duunia, joten pystyy putkettamaan ihan hyvin kyl, sit, kun alkaa maistumaan puulta niin sit jäänee vähemmälle.


Itse en enää tohon pelikoukkuun ryhdy. On sellanen tyhmä fiilis vaan et toi pelattu aika menee hukkaan, vaikka aikaa ei voi kyl imo hukata.
henkiset asiat kiinostaa aivan vitusti ja tod.näk. etsin jotain mitä ei oo olemassa. Mutta pääasia et ite tykkään ja saa pidettyä mielenkintoa yllä näihin asioihin.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 24 2012 07:41am
Quote (MukavaSamu @ May 24 2012 02:13pm)
Emt johtuuko DMT:stä, mutta itellä kans usein nukkumaan mennes nään silmät kii kasvoja, tuttuja, tuntemattomia ja yleensä noina
öinä nään mitä ihmeellisempiä / värikkäämpiä ja mieleenpainuvia unia. 35% tsanssil saattaa tulla selkouniakin.



Itse en enää tohon pelikoukkuun ryhdy. On sellanen tyhmä fiilis vaan et toi pelattu aika menee hukkaan, vaikka aikaa ei voi kyl imo hukata.
henkiset asiat kiinostaa aivan vitusti ja tod.näk. etsin jotain mitä ei oo olemassa. Mutta pääasia et ite tykkään ja saa pidettyä mielenkintoa yllä näihin asioihin.


Jeh ja jos hengellisyyteen uskoo niin sitten varsinkaan, tekee sitä mikä tuntuu milloinkin mukavalta. Jos henkimaailma on olemassa niin elää kuitenkin ikuisesti ja mitä todennäköisimmin pystyy ruumiillistumaan eri planeetoilla ja viettää aikaa eri uloottuvuksissa ja energiakehoissa. Ikuisuus olis semipitkä aika kuitenkin. Oon vähän laiskana ollu selkounien suhteen, mutta muutamia saanu, nyt tekee mieli näpytellä vähän enemmän, niin ei paras tilanne käyttää niitä takuja, jotka on buustannu tsäänssiä.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 24 2012 09:24am
huumeet ja pää sekasin muuten vaan
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 24 2012 09:35am
Quote (BebebBurns @ 24 May 2012 13:10)
itekkin vedellyt nyt muutamat 40h putket, ei se oo niin justiinsa. loppuvaiheessa rupeaa sitten kuulemaan ääniä esim. helvetin maaninen uutisankkuri rupeaa pauhaamaan päässä ja pikkunen fyysinen ahdistus niin sit on aika koisii hieman.


:D:D Nii tuttu tunne.. jossai vaihees se mobien kälätys/öngerrys rupes kuulostaa joltai vanhainkodilt xD

Hitto ku rupee välil kirvelee silmii iha törkeesti ku menee nuQ/herää ehk jotku tipat auttais varmaa :o

Member
Posts: 363
Joined: Nov 15 2010
Gold: 0.00
May 25 2012 03:56am
Quote (LolBastard @ May 24 2012 10:21am)
http://www.gameranx.com/updates/id/6904/article/diablo-iii-claims-its-first-real-world-victim-32-year-old-russell-shirley/%20

jotenki vain ei ymmärrä kuin voi olla noin "tyhmä". Mut empä minä pilkalla. Kaikki tyylillään. R.I.P


Heikko jäbä kun kuolee 3päivän peli putkeen B) B) B)
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll