d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Kauanko Teillä Meni Aikaa
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
May 23 2012 05:51am
kuka vittu on pystyny vetää 26-30 tuntia ton ? ite siis soolosin kaikki paikat witch doctorilla että sain level 60. ja silti meni se ny mitä sanoin... jos veditte 26-30h ni haistakaa vittu sitte :( epäilen vahvasti... :b. Ja vielä ekal hahmol ku joutuu ettii ne paikat. Nyt tosin ku muistaa jo ulkoa neljä tasoa pelattuna että missä on mikäkin - minne mennään nii level 20 wizardilla olisko reilu 2 tuntia pelattu ? :b kaverin kanssa clearataan.. eli carryyn toisinsanoen :*D
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 23 2012 11:43am
Tuolla europe charalla 12 tuntia ja lv49 atm, kattoo sitte ku jaksaa 60 asti ottaa
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 23 2012 12:20pm
hirvee himo iskeny, pakko ostaa vaikka betan perusteella oli paskaa :D

eile tuli jo käytyy kaupois mut oli myyty loppuu... pitänee tilata :D
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
May 23 2012 01:19pm
oon vasta 49. Ei oo kerkiny...
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
May 23 2012 01:26pm
Quote (ParaNoir1 @ 21 May 2012 16:41)
voteen sit ku oon saannu yhen 60tasolle.

mut eipähän tos +40hr kauempaa pitäs mennä ku 20hr täynnä ja 40 tasol DH, wizzulla meni joku 30hr 38, mut co-op:pasin kaverinkaa  lvl 1 - nm act2


Mitä? Sain 7 tunnin sisää lv 30, miten voi mennä siitä 23h seuraavaan 8 leveliin.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll