d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Fg Sataa > Hahaha
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 21 2012 10:35am
Quote (BebebBurns @ May 21 2012 02:55pm)
höhöhö. ei kyllä tuu ostettua jsptä, varmaan ahstakaan mitään kuukauteen pariin, tulis likanen olo : <>



voiko vaihtaa irl vai mihin? tähtiin? vielä vähemmän jollain urpoilla tähdillä tekee mitään.  :D


Mork tais ostaa ps3, kameran, puhelimen.. olikohan muuta?
25$ donation ja df access on edellytys et pääsee vaihtelee rl tavaraa forum goldia vastaan
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 21 2012 10:42am
Quote (excalii @ 21 May 2012 19:35)
Mork tais ostaa ps3, kameran, puhelimen.. olikohan muuta?
25$ donation ja df access on edellytys et pääsee vaihtelee rl tavaraa forum goldia vastaan


2012 käyttäjä ilman DF-accessii tietää aika hyvin

ja donation ei oo edellytys jos jostain syystä saa DF-accessin ilman sitä ;)

25$ donation = DF access reviewal, eli ei accessia vaan mahdollisuus.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll