d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ei Vaan Jaksa D3
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 20 2012 11:17am
Quote (Rocko @ 20 May 2012 14:04)
edes otto ei jaksanu pelata normia enempää :D kui paljo se kertoo pelistä jotain...


OTTO NY ONKI SEEPPARI....SE JAKSA MITÄÄ
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
May 20 2012 11:17am
Quote (Pinkku @ 20 May 2012 17:36)
ei vaan meinasin tota paypal ostoa.. sehän ei ole järin turvallinen kun pystyy rahat ottaan takas sen jälkeen kun oot ostanut/myynyt jo jonkun itamin ? siis että sulle jää pikselit ja massitki tulee takas ...
tämähän on suuri ongelma tälläkin foorumilla, nykyään kaikki uudet jotka ostaa ekaa kertaa fg ni saa locked siihe asti et eivät pysty ottaa paypalista rahoi takas..??


ai et menetät hahmos + bnet tilin jos teet niin?
Member
Posts: 181
Joined: Apr 18 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 20 2012 11:24am
Mitä vittua te ruikutatte? Teistä 1% on ostanut d2 sen julkaisupäivänä.
Muut vaan kusettaa ostaneensa, se kuulemma tekee e-peniksestä isomman.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll