Quote (CeePee @ 18 May 2012 20:47)
Pakko myöntää että pelaaminen alko vasta Nightmarella. Tosin aika naurettava että jotku peruspulla elitet on kovempia ku Butcher

jep, ainaki ite kuollu niin vitun monta kertaa perus rare mobeihin ja niihi sinisiin

Bossit menny kaikki ekalla (marella)
E: löyty tällänen keppi, mahtaakohan saada mitää?
This post was edited by kyny91 on May 18 2012 04:34pm