d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Läpi
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 18 2012 10:42am
Quote (Sape @ May 18 2012 03:53pm)
juu no eihän blizzun oma tiimi päässy ees infernoo läpi vaikka hakkasivat 6kk :D


kasasofteja
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 18 2012 11:47am
Pakko myöntää että pelaaminen alko vasta Nightmarella. Tosin aika naurettava että jotku peruspulla elitet on kovempia ku Butcher :D

Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
May 18 2012 04:32pm
Quote (CeePee @ 18 May 2012 20:47)
Pakko myöntää että pelaaminen alko vasta Nightmarella. Tosin aika naurettava että jotku peruspulla elitet on kovempia ku Butcher :D


jep, ainaki ite kuollu niin vitun monta kertaa perus rare mobeihin ja niihi sinisiin :D

Bossit menny kaikki ekalla (marella)

E: löyty tällänen keppi, mahtaakohan saada mitää?



This post was edited by kyny91 on May 18 2012 04:34pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 18 2012 04:39pm
Quote (kyny91 @ 19 May 2012 01:32)
jep, ainaki ite kuollu niin vitun monta kertaa perus rare mobeihin ja niihi sinisiin :D

Bossit menny kaikki ekalla (marella)

E: löyty tällänen keppi, mahtaakohan saada mitää?

http://i48.tinypic.com/1zdqhvs.jpg


varmasti saa hyvät massit tässä vaiheessa imo. vituttaa selata noita tradeja ku ei oo peliä
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 18 2012 04:42pm
tipahti helliltä eka legendary

Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
May 18 2012 06:10pm
Lvl 31 Barbaari, just normin vetäsin läpi soolona, ihan messevää grindausta ollu ja nautin vieläkin, huomenna sit alotteleen NM saa nähä kui pitkää sillä vetää soolona.

Wizardin alotan jahka kerkiän jossain vaiheessa.
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 18 2012 06:24pm
Quote (Iceheart @ May 19 2012 12:42am)
tipahti helliltä eka legendary

http://i46.tinypic.com/2v3ocqv.png


Mulle ei oo vieläkää auennu mitä erikoista noissa legendary itemeissä on? :O
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 18 2012 09:00pm
Quote (Iceheart @ May 19 2012 12:42am)
tipahti helliltä eka legendary

http://i46.tinypic.com/2v3ocqv.png


infernon a1 lopulla eikä vieläkään näkyny : p settiäkään
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 18 2012 09:03pm
Rupeeeeeeeee ottaa kuuppaa tälläset tunnin breikit.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 18 2012 09:09pm
Quote (Ankeli @ May 19 2012 05:03am)
Rupeeeeeeeee ottaa kuuppaa tälläset tunnin breikit.


nih, en aatellu, että menisin nukkuu, mut toi nyt melkein pakottaa
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll