d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lopetin D3
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
May 18 2012 06:13pm
En kyllä ymmärrä miks kaikki vinkuu jostai erroreist/lageista, mulla ei ole yhtäkään semmosta ilmestyny ja keskiviikosta lähtien tykittäny suht huolella.

Opetelkaa pelaa imo.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll