d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D3 Kyssäri
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
May 17 2012 01:49pm
Mä näin sut Sellos päälliköimäs yks päivä.
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 17 2012 01:57pm
Quote (Rupsu @ 17 May 2012 22:49)
Mä näin sut Sellos päälliköimäs yks päivä.


mäki näin, joku viikko sit?

taisit olla jonkun muijan kaa, en ollu varma olitko sä nii ei kehdannu tulla härvää
Member
Posts: 8,550
Joined: Mar 23 2006
Gold: 0.00
May 17 2012 02:06pm
Eli nyt tulee kyssäri. Olen nightmarella act1 menossa ja kyllä mennyt act 1 jo läpi, mutta en silti pääse act 2...Mistä tää johtuu? Pitääkö kaikki questit olla tehtynä aina, et pääsee seuraavaan actiin? mul puuttuu se 7q en nyt muista nimee ku en saa sitä ees valittua...

This post was edited by Spuge on May 17 2012 02:12pm
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
May 17 2012 02:23pm
Quote (Artus @ 17 May 2012 22:57)
mäki näin, joku viikko sit?

taisit olla jonkun muijan kaa, en ollu varma olitko sä nii ei kehdannu tulla härvää


Mnjoo, oli siin joku akkaki pyörimäs. Mut ei siin, ei mulla sulle mitää asiaa kyl ois ollu 8DDDDD
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 17 2012 02:37pm
Quote (Rupsu @ 17 May 2012 23:23)
Mnjoo, oli siin joku akkaki pyörimäs. Mut ei siin, ei mulla sulle mitää asiaa kyl ois ollu 8DDDDD


Mut ei siin, kukapa uskaltas päällikölle mittän edes sanoa
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
May 17 2012 06:04pm
Quote (Artus @ May 17 2012 09:38pm)
kerros sit et onnistuko tää ny iha pro vai mikä menee vituilleen


Ei vitussa onnistunu pro-. Mut johtu mun tyhmyydestä..latasin 3 kertaa netistä 7,6 gb. Vittu kesti vissin 4 h ku asensi peliä, mut ite tuote oli loistava. Ei mitään valittamista. Ny on 8 LvL Demon Hunter ja peli vaikuttaa koukuttavalta. Shit..Ei kaduta et maksoin 45.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 17 2012 06:07pm
Quote (LolBastard @ May 18 2012 12:04am)
Ei vitussa onnistunu pro-. Mut johtu mun tyhmyydestä..latasin 3 kertaa netistä 7,6 gb. Vittu kesti vissin 4 h ku asensi peliä, mut ite tuote oli loistava. Ei mitään valittamista. Ny on 8 LvL Demon Hunter ja peli vaikuttaa koukuttavalta. Shit..Ei kaduta et maksoin 45.


Liian koukuttava, avaat diablon, menet peliin, vilkaset seuraavan kerran kelloa nii hupsista. WUT HAPPEND?
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 17 2012 06:13pm
Quote (Iceheart @ May 18 2012 02:07am)
Liian koukuttava, avaat diablon, menet peliin, vilkaset seuraavan kerran kelloa nii hupsista. WUT HAPPEND?


Joo tässä sitä ny si ollaa silmät ristissä :wacko:
Member
Posts: 24,243
Joined: Oct 22 2006
Gold: 0.00
May 18 2012 05:09am
ostin bnetin sivuilta makso 60e
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 18 2012 11:51am
Quote (rapsu @ 18 May 2012 13:09)
ostin bnetin sivuilta makso 60e


49,90 ja kotelokin hyllyssä, miks vitussa kukaan maksais 10e enemmän ilman boksia?
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll