Quote (LolBastard @ May 18 2012 12:04am)
Ei vitussa onnistunu pro-. Mut johtu mun tyhmyydestä..latasin 3 kertaa netistä 7,6 gb. Vittu kesti vissin 4 h ku asensi peliä, mut ite tuote oli loistava. Ei mitään valittamista. Ny on 8 LvL Demon Hunter ja peli vaikuttaa koukuttavalta. Shit..Ei kaduta et maksoin 45.
Liian koukuttava, avaat diablon, menet peliin, vilkaset seuraavan kerran kelloa nii hupsista. WUT HAPPEND?