d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi - Usa > Revanssi
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
May 17 2012 11:05am
Come on guys, iso Fin - Swe on saturday! :P
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 17 2012 11:06am
:mad:
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 17 2012 11:28am
Jaahas. Menee melkeen jännäks. Ja lähellä kävi jo ettei menny taas usa johtoon.

Toivon et oon vääräs mut veikkaan silti et jenkit vie.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 17 2012 11:29am
Quote (A2K @ May 17 2012 08:28pm)
Jaahas. Menee melkeen jännäks. Ja lähellä kävi jo ettei menny taas usa johtoon.

Toivon et oon vääräs mut veikkaan silti et jenkit vie.


elä ny jumalauta manaile!!!
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 17 2012 11:36am
AI AI AI AIII!!!
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 17 2012 11:37am
Quote (SCXiao @ May 17 2012 07:05pm)
Come on guys, iso Fin - Swe on saturday! :P


Done B)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 17 2012 11:38am
:rofl:

Oon skeptine ni suomi pärjää paremmi. :D

mut kyl täytyy joensuulle nostaa hattuu.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 17 2012 11:39am
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
May 17 2012 11:40am
että sellanen peli, todella pienest raosta työntää joensuu maaliin
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 17 2012 11:40am
Quote (A2K @ May 17 2012 08:38pm)
:rofl:

Oon skeptine ni suomi pärjää paremmi. :D

mut kyl täytyy joensuulle nostaa hattuu.


kyl joensuu oli tän pelin tähti.

ekat maalit :lol:

ei turha jännä ollu muutenkaa matsi..
Go Back To Suomi Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll