d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuka Tääl Ei Aio Pelaa D3 (ainakaan Vielä)
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,943
Joined: Oct 28 2007
Gold: 8,788.00
May 15 2012 02:07am
21% asentanu :D
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
May 15 2012 02:24am
Jossai vaihees ehkä ostan, eka kyl pitäs ostaa kone mil pyöris ees XDDD

Joten voi olla et jokune tovi menee enneku hommaan jos hommaan, syksyllä / talvella ehkä.

Duuniakii aika paljo nyt kesällä ku vuorotteluvapaa sijais hommia tuolla Storalla teen ja se vähäne aika mitä kotona jumitan ni menee Skyrimin parissa @ PS3

This post was edited by soppamies on May 15 2012 02:25am
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
May 15 2012 02:44am
En aio ostaa. 5vuotta sit olisin. Ei kiinnosta enään
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 15 2012 03:13am
hep!
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
May 15 2012 04:55am
En aio pelata.

Ei vaan yksinkertaisesti ole aikaa. Työn teko, salilla käynti ja kaverit vievät liikaa aikaa. Jos tuon aloittaisin niin haluaisin pelata sitä tosissaan ja tähdätä korkealle, ei mitään kerran viikossa pelailua.
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
May 15 2012 08:34am
Quote (ambid @ May 15 2012 12:55pm)
En aio pelata.

Ei vaan yksinkertaisesti ole aikaa. Työn teko, salilla käynti ja kaverit vievät liikaa aikaa. Jos tuon aloittaisin niin haluaisin pelata sitä tosissaan ja tähdätä korkealle, ei mitään kerran viikossa pelailua.


Joo, ei vaa uskalla. Tolle tielle ku lähtis, ni ois taas -2v elämästä ja muija kävelly.
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
May 15 2012 08:53am
En pääse pelaan ku pkp ja itella kusee postituksen eikä oo rahaa tilil aTm laittaa kiinni ylimääräst 60e et saisin sen ostettuu digitaalisena qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq
Member
Posts: 284
Joined: Feb 2 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 15 2012 09:51am
Quote (MukavaSamu @ May 14 2012 11:43pm)
mise peri aika ison summan rahaa. Ehkä mikko vaan haluaa olla ne vartijan vaatteet pääl ostaril
jahtaas 10-vuotiaita karkkivarkaita. Misen pitää pitää tä maa pystyssä vaikka yksin.


Onks tää se kaveri kuka tuli heti leijuun jsp kui se peri mutsiltaa puolen millin tontin ku se menehty?? :D

ja en aio ostaa.

This post was edited by Sere on May 15 2012 09:53am
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
May 16 2012 08:47am


Ehkä perjantain tuurilla jos ehtii tulla briteistä!
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
May 16 2012 09:10am
Quote (Mutu @ 16 May 2012 17:47)
http://www.youtube.com/watch?v=-5EIpgeYlXk

Ehkä perjantain tuurilla jos ehtii tulla briteistä!


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62451616&f=192
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll