Quote (ambid @ May 15 2012 12:55pm)
En aio pelata.
Ei vaan yksinkertaisesti ole aikaa. Työn teko, salilla käynti ja kaverit vievät liikaa aikaa. Jos tuon aloittaisin niin haluaisin pelata sitä tosissaan ja tähdätä korkealle, ei mitään kerran viikossa pelailua.
Joo, ei vaa uskalla. Tolle tielle ku lähtis, ni ois taas -2v elämästä ja muija kävelly.