d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > 13 Tuntia
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2012 06:16am
Quote (Rzi @ May 14 2012 01:14pm)
työkkärissä että saa tukia


karenssi työmarkkinatukeen vuodesta 2007, eikä ammatillista koulutusta, joten vähän erilainen tilanne kuin sulla (kai?), ei ole koskaan tullut työhönosoitusta ja toimeentulotuella tulee eleltyä.

Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2012 06:18am
Quote (Playrasia @ May 14 2012 02:01pm)
soija ei kuulu miesten ruokavalioon


Quote (Swash @ May 14 2012 01:11pm)
Soijajuoma kuulostaa aika vastenmieliseltä.


ruoanlaittoon menee, kyllä jotkut noista makeutetuista on saatanan hyviä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 14 2012 06:31am
Quote (BebebBurns @ 14 May 2012 15:16)
karenssi työmarkkinatukeen vuodesta 2007, eikä ammatillista koulutusta, joten vähän erilainen tilanne kuin sulla (kai?), ei ole koskaan tullut työhönosoitusta ja toimeentulotuella tulee eleltyä.


sama. leikkas sossu tukea koska en voi saada työmarkkinatukea ja koko ajan on laittamassa johonki surkeisiin juttuihin
Member
Posts: 814
Joined: Feb 22 2012
Gold: 4.56
Warn: 10%
May 14 2012 06:35am
:DDDDDDDDDDDDdddd JÄTKÄ ITE EKAA KERTAA SAANU PARI KASSILLIST RUOKAA OSTETTUA :dDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 06:35am
Quote (Rzi @ May 14 2012 12:31pm)
sama. leikkas sossu tukea koska en voi saada työmarkkinatukea ja koko ajan on laittamassa johonki surkeisiin juttuihin


jep, pitäs itekki mennä taas työkkärii ja taas antaa listan juttuja johon hakee
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 14 2012 07:52am
nojoo tilasin nyt. tulee ku tulee
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 07:59am
Quote (Rzi @ May 14 2012 01:52pm)
nojoo tilasin nyt. tulee ku tulee


hiohohoh
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2012 08:44am
Quote (Rzi @ May 14 2012 02:31pm)
sama. leikkas sossu tukea koska en voi saada työmarkkinatukea ja koko ajan on laittamassa johonki surkeisiin juttuihin


kokeiles jotain tärveyskeskusjuttuja hommailla (ehkä saikkua?) masennuksesta ja ilmoittelet työkkärille, että et usko vielä ihan olevasi työkunnossa ja on terveydentila vähän selvitystilassa x-paikan toimesta.

Quote (xFK @ May 14 2012 02:35pm)
:DDDDDDDDDDDDdddd JÄTKÄ ITE EKAA KERTAA SAANU PARI KASSILLIST RUOKAA OSTETTUA :dDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


eipä oo yleensä tarvetta ostella kuin pikkusen safkaa kerralla
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 14 2012 09:21am
Quote (Hagerty @ May 14 2012 01:36pm)
Eikös voi jo ladata tuossa 5 maissa?

We will be unlocking the game's installer at 17:01 CEST on May 14. This will allow you to begin installing the game


We became aware of an issue affecting the previously available German and EU English versions of the digital install downloader for Diablo III, which would not download all the necessary files. If you've pre-downloaded the digital version of the game in these languages before 10:00 AM CEST (9:00 AM GMT) on Saturday May 12, you must obtain the new downloaders to be able to install properly once the game is released on May 15


jos kaikil aukee lataus mahollisuus samaan aikaan ni ei suinkaa oo jumis tai mitää :DD
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
May 14 2012 09:36am
Quote (rumpali @ 14 May 2012 18:21)
jos kaikil aukee lataus mahollisuus samaan aikaan ni ei suinkaa oo jumis tai mitää :DD


Hyvinhän tuo näyttää tulevan, varmaan ~15 min
Go Back To Suomi Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll